Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Janás, Filip
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55302
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na budování značky nově vznikající cestovní agentury na českém trhu. Autor v rámci diplomové práce vychází ze svých praktických znalostí z oblasti cestovního ruchu a z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Diplomová práce v teoretické části vysvětluje pojmy spojené s významem cestovních agentur, zaměřuje se na firemní hodnoty, vizuální identitu, tonalitu komunikace, archetypy značek, vysvětluje komunikační strategii a představuje nástroje online marketingové komunikace. Praktická část diplomové práce je rozdělena mezi analýzu konkurenčního obsahu, dotazníkové šetření zaměřené na přívětivost obsahu z pohledu zákazníků a v rozhovory s majiteli cestovních agentur a marketéry zaměřenými na budování značku. Projektová část diplomové práce představuje firemní hodnoty společnosti Skompasem.cz, definuje cílovou skupinu a představuje komunikační strategii na míru této nově vznikající cestovní agentuře.
dc.format 71 s. (133 838 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cestovních agentur cs
dc.subject Komunikační strategie cestovních agentur cs
dc.subject Budování značky pomoci online nástrojů cs
dc.subject Marketing communication of travel agencies en
dc.subject Communication strategy of travel agencies en
dc.subject Brand building using online tools en
dc.title Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
dc.title.alternative Building the Skompasem.cz Brand with Online Tools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on branding of a newly emerging travel agency on the Czech market. The author draws on his practical knowledge in the field of tourism and tourism marketing. The theoretical part of the thesis explains the concepts related to the meaning of travel agencies, focuses on corporate values, visual identity, communication tonality, brand archetypes, explains the communication strategy and introduces online marketing communication tools. The practical part of the thesis is divided between a competitive content analysis, a questionnaire survey focused on the customer-friendliness of the content and interviews with travel agency owners and marketers focused on brand building. The project part of the thesis presents the corporate values of Skompasem.cz, defines the target group and shapes a tailored communication strategy for this emerging travel agency.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 67658
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
janás_2024_dp.pdf 3.089Mb PDF View/Open None
janás_2024_op.docx 102.0Kb Unknown View/Open None
janás_2024_vp.docx 92.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account