Aktivita, tvořivost a samostatnost dětí ve volném čase
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Maňasová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:59:27Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:25Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/552
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je přiblížit aktivity a zájmy dětí ve volném čase a mimo vyučování. K tomuto autorka použila metody výzkumu pomocí dotazníku. Bylo osloveno 100 respondentů ve věku od 12 do 14 let. Teoretická část se zabývá různými pohledy na volný čas, výchovnou a vzdělávací činnost mimo školu a školskými zařízeními pro výchovu mimo vyučování. Praktická část přináší výsledky průzkumu převedené do podoby grafických závislostí. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
3692887 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.06.2011 |
|
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
aktivita
|
cs |
dc.subject |
tvořivost
|
cs |
dc.subject |
samostatnost
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
zájmová činnost
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
activity
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
self-reliance
|
en |
dc.subject |
enlightenment
|
en |
dc.subject |
spare-time activity
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Aktivita, tvořivost a samostatnost dětí ve volném čase |
cs |
dc.title.alternative |
Activity, Creativity and Self-reliance of Childern in their Leisure Time |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2006-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main target of this Bachelor Thesis is to focus and approach to the activities, interests and hobbies of children in their leisure time. To reach this author used regular Question-naire Method. There were 100 informants age from 12 to 14 asked to response the ques-tions. The theory is concerned to leisure time aspects along with the out of school enlightenment. The practical part brings all the questionnaire results to the graph form. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4027
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
děti
|
cs |
local.subject |
adolescenti
|
cs |
local.subject |
leisure time activities
|
en |
local.subject |
children
|
en |
local.subject |
adolescents
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account