[NEOBHÁJENO] Analýza mimořádných událostí na železniční síti v Olomouckém kraji z hlediska vlivu počasí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šaur, David
|
|
dc.contributor.author |
Ondráček, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:05Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:05Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55285
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá identifikací lokalit na železniční síti, kde dochází nebo může dojít vlivem počasí k mimořádným událostem. Výstupem práce bude navržená metodika, na jejímž základě bude možné zpracovat digitální mapu rizikových míst na železniční síti. V praktické části budou navržena opatření k zamezení vzniku mimořádné události v dané lokalitě na železniční síti. V případě, že k mimořádné události dojde, bude navržena alternativní objízdná trasa, např. vlakem po železnici, autobusem po silnici. |
|
dc.format |
92 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mimořádná událost
|
cs |
dc.subject |
železniční síť
|
cs |
dc.subject |
železniční doprava
|
cs |
dc.subject |
Olomoucký kraj
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
počasí
|
cs |
dc.subject |
extraordinary event
|
en |
dc.subject |
railway network
|
en |
dc.subject |
railway transport
|
en |
dc.subject |
Olomouc Region
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
weather
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza mimořádných událostí na železniční síti v Olomouckém kraji z hlediska vlivu počasí |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Analysis of Emergencies on the Railway Network in the Olomouc Region from the Viewpoint of the Influence of Weather |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novobilský, Josef |
|
dc.date.accepted |
2024-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on identifying locations on the railway network where extraordinary events occur or may occur due to weather conditions. The outcome of the work will be a proposed methodology based on which it will be possible to create a digital map of high-risk areas on the railway network. In the practical part, measures will be proposed to prevent the occurrence of extraordinary events in a given location on the railway network. In case an extraordinary event does occur, an alternative bypass route will be proposed, for example, by train on the railway or by bus on the road. |
|
dc.description.department |
Ústav elektroniky a měření |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.identifier.stag |
66299
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account