Inovace business modelu ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace business modelu ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Hermann, Adam
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55278
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na inovaci business modelu softwarového řešení OneCore. Teoretická část objasňuje pojmy podnikání, business model a analýzy PESTLE s Porterovou analýzou pěti sil. V praktické částí, je popsána aktuální situace ve společnosti Seyfor, včetně historického vývoje a aktuální struktury, která je klíčová pro popis business modelu oddělení OneCore. Dále je důkladně identifikován a popsán stávající business model oddělení OneCore. Následně jsou provedeny samotné analýzy a vyhodnocení současného stavu, a představeny výsledky interního dotazníkového šetření. Dále jsou navrženy inovace a strategie pro zlepšení business modelu. Tyto návrhy jsou pečlivě podloženy relevantními teoretickými koncepty a reálnými diskusemi a koncepty oddělení OneCore. Zahrnují široké spektrum doporučení od změn ve strategii produktů a služeb až po optimalizaci procesů a využití nových technologií.
dc.format 113 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject business model cs
dc.subject inovace cs
dc.subject software cs
dc.subject Seyfor cs
dc.subject OneCore cs
dc.subject Microsoft cs
dc.subject business model en
dc.subject innovations en
dc.subject software en
dc.subject Seyfor en
dc.subject OneCore en
dc.subject Microsoft en
dc.title Inovace business modelu ve vybrané firmě
dc.title.alternative Business Model Innovation of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated This master's thesis is focusing on the innovation of the business model of the OneCore software solution. The theoretical part explains the terms as a business, business model, or analytical tools as PESTLE analysis and Porter's five forces analysis. In the practical part, the current situation in Seyfor is described, including the historical development and the current structure, which is crucial to describe the business model of the OneCore department. Furthermore, the current business model of the OneCore department is thoroughly identified and described. Subsequently, the actual analysis and evaluation of the current situation is carried out and presented, with the results of the internal questionnaire survey. Furthermore, innovations and strategies for improving the business model are proposed. These suggestions are carefully supported by relevant theoretical concepts and real discussions and concepts of the OneCore department. They cover a wide range of recommendations from changes in product and service strategy to process optimization and the use of new technologies.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65159
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hermann_2024_dp.pdf 2.256Mb PDF View/Open None
hermann_2024_op.pdf 255.3Kb PDF View/Open None
hermann_2024_vp.docx 47.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account