Motivace prodejců ve farmaceutické společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace prodejců ve farmaceutické společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Tiller, Radovan
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55276
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu motivace prodejců v reálné farmaceutické společnosti a na základě reálných dat. Cílem práce je posoudit současný stav motivace prodejců ve vybrané společnosti a identifikovat klíčové motivační faktory. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se motivace zaměstnanců, řízení obchodního týmu a jsou zde představeny poznatky specifické práce farmaceutických obchodních zástupců. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti a analýzu motivace farmaceutických prodejců vybrané společnosti prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě analytických zjištění jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení motivace prodejců ve vybrané společnosti.
dc.format 57 s. (79 014 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject motivační faktory cs
dc.subject odměňování cs
dc.subject farmaceutická společnost cs
dc.subject motivation en
dc.subject motivational factors en
dc.subject rewarding en
dc.subject pharmaceutical company en
dc.title Motivace prodejců ve farmaceutické společnosti
dc.title.alternative Motivation of Sales Representatives in a Pharmaceutical Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of sales motivation in a real pharmaceutical company and is based on real data. The aim of the thesis is to evaluate the current state of sales motivation in the selected company and to identify the key motivational factors. The theoretical part defines basic concepts related to employee motivation, sales team management and presents findings specific to the work of pharmaceutical sales representatives. The practical part includes company characteristics and analysis of the motivation of pharmaceutical sales representatives of the selected company through a questionnaire survey. Based on the analytical findings, the paper concludes with suggestions and recommendations for improving the motivation of sales representatives in the selected company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68155
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
tiller_2024_dp.pdf 2.356Mb PDF View/Open None
tiller_2024_op.pdf 165.0Kb PDF View/Open None
tiller_2024_vp.docx 98.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account