Brand building vybrané glampingové značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building vybrané glampingové značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Vlachová, Lucie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:03Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:03Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55247
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na mapování charakteristik cílového publika v oblasti glampingového ubytování, jeho preference v komunikaci a klíčových prvcích pro tvorbu brand buildingu glampingové značky. Teoretický rámec objasňuje pojmy v oblasti značky a brand buildingu, digitální komunikace a samotný glamping. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, kvalitativní analýza vybrané značky a Porterova analýza. Na základě výsledků těchto dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část obsahuje návrh brand manuálu pro vybranou glampingovou značku, zohledňující preferenční potřeby cílového trhu a výsledky výzkumů.
dc.format 95 s. (123 598 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject brand building cs
dc.subject brand manuál cs
dc.subject brand identity cs
dc.subject glamping cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject brand en
dc.subject brand value en
dc.subject brand building en
dc.subject brand manual en
dc.subject brand identity en
dc.subject glamping en
dc.subject target group en
dc.title Brand building vybrané glampingové značky
dc.title.alternative Brand Building of Selected Glamping Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis aims to map the characteristics of the target audience in the realm of glamping accommodations, their communication preferences, and key elements for building the brand of a glamping establishment. The theoretical framework clarifies concepts related to branding, brand building, digital communication, and glamping itself. In the practical part, quantitative research is conducted through a questionnaire survey, qualitative analysis of a selected brand, and Porter's analysis. Based on the results of these data, the research questions are addressed. The project section includes a proposal for a brand manual for a selected glamping brand, taking into account the preferences of the target market and the results of the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68439
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
vlachová_2024_dp.pdf 3.533Mb PDF View/Open None
vlachová_2024_op.pdf 394.5Kb PDF View/Open None
vlachová_2024_vp.pdf 148.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account