Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Koutný, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Rafajová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:02Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55218
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí digitální marketingové komunikace a následná formulace teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části bylo zanalyzování současného stavu digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. V rámci praktické části bylo využito kvalitativního výzkumu v podobě interview, kvantitativního výzkumu pomocí online dotazníkového šetření a byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky z provedených analýz a výzkumů sloužily jako východiska pro vypracování projektu, který se zaměřoval na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
136 s. (270 306 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
módní společnost
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
digital marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
fashion company
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project to Strengthen the Digital Marketing Communication of the Selected Fashion Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapalová, Alena |
|
dc.date.accepted |
2024-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on strengthening digital marketing communication of the selected fashion company. The aim of the theoretical part of the diploma thesis was to develop a literary recherche that dealt with the field of digital marketing communication and the subsequent formulation of theoretical starting points for the development of the practical part. The goal of the practical part was to analyse the current state of digital marketing communication of the selected fashion company. Within the practical part, qualitative research was used in the form of interviews, quantitative research with the help of online questionnaire and selected situational marketing analyses were conducted. The obtained results from the performed analyses and research served as a starting point for developing a project that focused on strengthening the digital marketing communications of the selected fashion company. The project was submitted to a time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67780
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account