Projekt webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Vlachinská, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:36:12Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5516
dc.description.abstract Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá podstatou marketingu na internetu a jeho trendy, popisuje základní služby internetu a jejich marketingové využití. Dále se věnuje základním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace a procesu rozvoje zákaznicky orientovaných stránek, které jsou v současné době velmi důležité. Cílem této práce je kromě analýzy současného stavu webových stránek společnosti Raiffeisenbank vytvoření projektu nové prezentace, který by pomohl zlepšit konkurenceschopnost na trhu bank. cs
dc.format 104 cs
dc.format.extent 2313354 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2028
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject firemní webové stránky cs
dc.subject uživatelská přívětivost cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject internet promotion en
dc.subject firm web sites en
dc.subject user friendly interface en
dc.title Projekt webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. cs
dc.title.alternative The Web Presentation Project of Raiffeisenbank a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlk, Richard
dc.date.accepted 2008-06-05
dc.date.vskp-available 2028-05-05
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is concerned with substance of internet marketing and its trends in theoretic part, describes basic services of internet and their marketing improvement. It attends to basic presumptions for success of firm web presentation and process of development client friendly web sites, which is very important nowadays. The aim of this work is besides analysis of contemporary situation of Raiffeisenbank web sites to create project of new web presentation which could help to better compete with other banks. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 9160
dc.date.assigned 2008-03-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vlachinská_2008_dp.pdfBlocked 2.206Mb PDF View/Open
vlachinská_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
vlachinská_2008_op.pdf 124.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account