Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Argalášová, Katka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:57Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:57Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55126
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zaměřeného na zavedení nového produktu do portfolia vybrané společnosti. Předpokladem naplnění hlavního cíle práce se stalo provedení situační analýzy, ve které bylo využito široké spektrum metod, konkrétně PEST analýza, BCG matice, finanční analýza i Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěrečnou analýzou, která shrnula současný stav podniku, je SWOT analýza. Na základě výsledků situační analýzy byl sestaven projekt, který je svým pojetím ovlivněn velikostí sledovaného podniku, neboť se jedná o mikropodnik. Z tohoto důvodu byly jednotlivé fáze projektu svým rozsahem a pojetím uzpůsobeny personálním i kapitálovým možnostem dané společnosti. Navržené řešení bylo podrobeno finanční, časové i rizikové analýze, jež uzavírají celou diplomovou práci.
dc.format 84s. (141 667 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject BCG matice cs
dc.subject finanční analýza cs
dc.subject marketingový mix 4P cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject PEST analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject financial analysis en
dc.subject Porter's five competitive forces model en
dc.subject 4P marketing mix en
dc.title Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Implementing a New Product into the Product Portfolio of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slinták, Karel
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the creation of a project related to the introduction of a new product into the portfolio of a selected company based on a situational analysis. To fulfill the main objective of the thesis, analyses were used, namely PEST analysis, BCG matrix, financial analysis and Porter's five competitive forces model. The final analysis is the SWOT analysis. Based on the results of the situational analysis, a project has been set up which is conducted in a micro enterprise. For this reason the analyses were adapted to the company. The proposed solution has been subjected to financial, time and risk analysis, which concludes the whole thesis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship and Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 66677
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
argalášová_2024_dp.pdf 1.688Mb PDF View/Open None
argalášová_2024_op.docx 47.14Kb Unknown View/Open None
argalášová_2024_vp.pdf 227.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account