dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Argalášová, Katka
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:57Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:57Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55126
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zaměřeného na zavedení nového produktu do portfolia vybrané společnosti. Předpokladem naplnění hlavního cíle práce se stalo provedení situační analýzy, ve které bylo využito široké spektrum metod, konkrétně PEST analýza, BCG matice, finanční analýza i Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěrečnou analýzou, která shrnula současný stav podniku, je SWOT analýza. Na základě výsledků situační analýzy byl sestaven projekt, který je svým pojetím ovlivněn velikostí sledovaného podniku, neboť se jedná o mikropodnik. Z tohoto důvodu byly jednotlivé fáze projektu svým rozsahem a pojetím uzpůsobeny personálním i kapitálovým možnostem dané společnosti. Navržené řešení bylo podrobeno finanční, časové i rizikové analýze, jež uzavírají celou diplomovou práci. |
|
dc.format |
84s. (141 667 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
finanční analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix 4P
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
financial analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five competitive forces model
|
en |
dc.subject |
4P marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Implementing a New Product into the Product Portfolio of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slinták, Karel |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the creation of a project related to the introduction of a new product into the portfolio of a selected company based on a situational analysis. To fulfill the main objective of the thesis, analyses were used, namely PEST analysis, BCG matrix, financial analysis and Porter's five competitive forces model. The final analysis is the SWOT analysis. Based on the results of the situational analysis, a project has been set up which is conducted in a micro enterprise. For this reason the analyses were adapted to the company. The proposed solution has been subjected to financial, time and risk analysis, which concludes the whole thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship and Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
66677
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|