[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Škardová, Dominika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55104
dc.description.abstract Cílem našeho výzkumu je zjistit, kolik času tráví děti předškolního věku ve venkovním prostředí a jaké faktory ovlivňují délku jejich pobytu venku. Teoretická část naší práce se zaměřuje na různé aspekty pobytu venku u dětí předškolního věku. Začínáme zkoumáním vlivu pobytu venku na fyzické, psychické a sociální zdraví dětí. Dále se zabýváme prostředím venku ve školkách, jak tradičních, tak alternativních, a popisujeme programy a aktivity, které podporují venkovní aktivity u dětí. V části věnované pobytu venku ve volném čase se zaměřujeme na svobodnou hru, organizované kroužky a vliv elektronických technologií na čas strávený venku. Tento segment naší práce se zabývá rovněž rodičovským přístupem k podpoře venkovních aktivit svých dětí. V praktické části našeho výzkumu zkoumáme konkrétně, kolik času děti předškolního věku tráví venku v mateřských školách a ve svém volném čase. Analyzujeme také, jak elektronické technologie ovlivňují délku pobytu dětí venku a jaký je rodičovský přístup k podpoře venkovních aktivit dětí.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní období cs
dc.subject pobyt venku cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject preschool en
dc.subject outdoor en
dc.subject kindergarten en
dc.subject leisure time en
dc.title [NEOBHÁJENO] Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Preschool Children´s Time Spent in an Outdoor Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of our research is to find out how much time preschool children spend outdoors and what factors influence the length of their time outdoors. The theoretical part of our work focuses on different aspects of outdoor time for preschool children. We begin by examining the impact of outdoor time on children's physical, psychological and social health. Next, we examine the outdoor environment in preschools, both traditional and alternative, and describe programs and activities that promote outdoor activity in children. In the section on outdoor leisure, we focus on free play, organized clubs, and the impact of electronic technology on time spent outdoors. This segment of our work also looks at parental attitudes toward supporting their children's outdoor activities. In the practical part of our research, we specifically examine how much time preschoolers spend outdoors in kindergarten and in their free time. We also analyse how electronic technologies affect children's length of time outdoors and parental attitudes towards supporting children's outdoor activities.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67625
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
škardová_2024_dp.pdf 1.241Mb PDF View/Open None
škardová_2024_op.docx 19.89Kb Unknown View/Open None
škardová_2024_vp.docx 18.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account