[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Škardová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55104
|
|
dc.description.abstract |
Cílem našeho výzkumu je zjistit, kolik času tráví děti předškolního věku ve venkovním prostředí a jaké faktory ovlivňují délku jejich pobytu venku. Teoretická část naší práce se zaměřuje na různé aspekty pobytu venku u dětí předškolního věku. Začínáme zkoumáním vlivu pobytu venku na fyzické, psychické a sociální zdraví dětí. Dále se zabýváme prostředím venku ve školkách, jak tradičních, tak alternativních, a popisujeme programy a aktivity, které podporují venkovní aktivity u dětí. V části věnované pobytu venku ve volném čase se zaměřujeme na svobodnou hru, organizované kroužky a vliv elektronických technologií na čas strávený venku. Tento segment naší práce se zabývá rovněž rodičovským přístupem k podpoře venkovních aktivit svých dětí. V praktické části našeho výzkumu zkoumáme konkrétně, kolik času děti předškolního věku tráví venku v mateřských školách a ve svém volném čase. Analyzujeme také, jak elektronické technologie ovlivňují délku pobytu dětí venku a jaký je rodičovský přístup k podpoře venkovních aktivit dětí. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní období
|
cs |
dc.subject |
pobyt venku
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
preschool
|
en |
dc.subject |
outdoor
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Preschool Children´s Time Spent in an Outdoor Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of our research is to find out how much time preschool children spend outdoors and what factors influence the length of their time outdoors. The theoretical part of our work focuses on different aspects of outdoor time for preschool children. We begin by examining the impact of outdoor time on children's physical, psychological and social health. Next, we examine the outdoor environment in preschools, both traditional and alternative, and describe programs and activities that promote outdoor activity in children. In the section on outdoor leisure, we focus on free play, organized clubs, and the impact of electronic technology on time spent outdoors. This segment of our work also looks at parental attitudes toward supporting their children's outdoor activities. In the practical part of our research, we specifically examine how much time preschoolers spend outdoors in kindergarten and in their free time. We also analyse how electronic technologies affect children's length of time outdoors and parental attitudes towards supporting children's outdoor activities. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67625
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account