dc.contributor.advisor |
Tallová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Sochorová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55102
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá distančním vzděláváním dětí předškolního věku. Cílem práce bylo zjistit názory rodičů na distanční vzdělávání dětí předškolního věku v rámci povinného předškolního vzdělávání v době pandemie covid-19. V teoretická části práce jsme se soustředili na pojem distanční vzdělávání, jeho principy, výhody a nevýhody. Dále jsme se věnovali vymezení pojmu předškolní a povinné předškolní vzdělávání a specifikům distančního vzdělávání dětí předškolního věku. Také byla popsána situace, vliv a průběh distančního vzdělávání dětí předškolního věku v ČR v době pandemie covid-19. Praktická část práce zahrnovala kvantitativní výzkum realizovaný pomocí metody dotazníku vyplněný rodiči dětí předškolního věku, které na podzim roku 2020 plnily povinné předškolní vzdělávání v mateřské škole na území Jihomoravského kraje.Výsledky výzkumu byly v závěrečné části práce shrnuty, porovnány s výzkumnými otázkami a diskutovány. Byla vyvozena z toho plynoucí konkrétní doporučení pro pedagogickou praxi, která pomohou mateřským školám lépe reagovat na podobné situace do budoucna. |
|
dc.format |
88 s. (115203 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
povinné předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pandemie covid-19
|
cs |
dc.subject |
Generace ALFA
|
cs |
dc.subject |
distance learning
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
compulsory preschool education
|
en |
dc.subject |
covid-19 pandemic
|
en |
dc.subject |
Generation Alpha
|
en |
dc.title |
Názory rodičů na distanční vzdělávání dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Parental Opinions on Distance Learning of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šťastná, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis investigates the distance learning for preschool-age children. The research aims to gather parents' perspectives on distance learning within the compulsory preschool education during the covid-19 pandemic. The theoretical section delves into the concept of distance learning, discussing its principles, benefits, and drawbacks. It also defines key terms such as 'preschool' and 'compulsory preschool education', and addresses the specifics of distance learning for this age group. The impact and progress of distance learning for preschool children in the Czech Republic during the pandemic are examined as well. The empirical component of the study involves a quantitative survey conducted with parents of preschool children who were enrolled in mandatory preschool education in kindergartens throughout the South Moravian Region in the fall of 2020. The findings are summarized and discussed in the final section of the thesis, comparing them to the research questions. Based on these insights, specific recommendations are proposed for pedagogical practice to better equip kindergartens to handle similar situations in the future. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67434
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|