Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Staňková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55084
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je zanalyzování a následné navrhnutí zlepšení online marketingové komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o. Teoretickou část tvoří definice týkající se tématu této práce. V praktické části je představena vybraná společnost, analýza její dosavadní marketingové komunikace a kvantitativního výzkumu ve formě webového dotazníkového šetření a následné návrhy a doporučení, zaměřující se hlavně na komunikaci společnosti na sociálních sítích. |
|
dc.format |
95 s. (135 716 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
food marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
rozšíření cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
food marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing communications
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
brand establishment
|
en |
dc.subject |
target group expansion
|
en |
dc.title |
Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication of the Company Valdemar Grešík - Natura s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is analysis followed by a proposal of potential improvements in online marketing communications of the company Valdemar Gresik - Natura s.r.o. The theoretical portion is composed of definitions pertaining to this work. The practical portion includes an introduction of the company, analysis of its current marketing communications and quantitative research in the form of a web questionnaire, followed by suggestions for areas of potential improvement, focusing mainly on communications on social media. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
67984
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account