Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Staňková, Michaela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55084
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je zanalyzování a následné navrhnutí zlepšení online marketingové komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o. Teoretickou část tvoří definice týkající se tématu této práce. V praktické části je představena vybraná společnost, analýza její dosavadní marketingové komunikace a kvantitativního výzkumu ve formě webového dotazníkového šetření a následné návrhy a doporučení, zaměřující se hlavně na komunikaci společnosti na sociálních sítích.
dc.format 95 s. (135 716 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject food marketing cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject rozšíření cílové skupiny cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject food marketing en
dc.subject online marketing communications en
dc.subject online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject communications mix en
dc.subject brand establishment en
dc.subject target group expansion en
dc.title Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
dc.title.alternative Online Marketing Communication of the Company Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is analysis followed by a proposal of potential improvements in online marketing communications of the company Valdemar Gresik - Natura s.r.o. The theoretical portion is composed of definitions pertaining to this work. The practical portion includes an introduction of the company, analysis of its current marketing communications and quantitative research in the form of a web questionnaire, followed by suggestions for areas of potential improvement, focusing mainly on communications on social media.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 67984
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
staňková_2024_dp.pdf 5.424Mb PDF View/Open None
staňková_2024_op.pdf 163.3Kb PDF View/Open None
staňková_2024_vp.docx 72.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account