Společenská odpovědnost firmy REHAU a její komunikace k zaměstnancům
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kroulík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55083
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firmy REHAU a její komunikací k zaměstnancům. Výzkumnou metodou individuálních, polostrukturovaných rozhovorů zkoumá, nakolik jsou zaměstnanci REHAU seznámeni s CSR aktivitami svého zaměstnavatele, jakými komunikačními kanály se zaměstnanci o těchto aktivitách dozvídají a zda oblast společenské odpovědnosti považují za významnou. Výzkumné otázky se podařilo zodpovědět. Vyhodnocením rozhovorů byly identifikovány silné stránky i oblasti s potenciálem, vhodné pro další rozvoj. Současně byla formulována doporučení pro budoucí zaměření, na které by se měla firma REHAU v oblasti společenské odpovědnosti firem i vnitrofiremní komunikace směrem k zaměstnancům soustředit. |
|
dc.format |
82 s. 128 836 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální oblast
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
ochrana životního prostředí
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
zaměstnavatel
|
cs |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Social
|
en |
dc.subject |
Communication Channels
|
en |
dc.subject |
Employee
|
en |
dc.subject |
Environmental Protection
|
en |
dc.subject |
Sustainability
|
en |
dc.subject |
Employer
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy REHAU a její komunikace k zaměstnancům |
|
dc.title.alternative |
The Corporate Social Responsibility of REHAU and its Communication to Employees |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of social responsibility of REHAU and its communication to employees. Using the research method of individual, semi-structured interviews, it examines to what extent REHAU employees are aware of their employer's CSR activities, through what communication channels employees learn about these activities and whether they consider the area of social responsibility to be important. The research questions have been answered. The evaluation of the interviews identified strengths and areas of potential suitable for further development. At the same time, recommendations for future focus were formulated on which REHAU should concentrate in the area of CSR and internal communication towards employees. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68138
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account