Marketing Communication for a Strong Brand Building

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Communication for a Strong Brand Building

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Lukianenko, Anastasiia
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:55Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:55Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55060
dc.description.abstract Tato práce zkoumá vliv různých přístupů marketingové komunikace na vnímanou sílu pěti nejdražších ukrajinských značek. Studie zkoumá vliv reklamy, marketingu na sociálních sítích, public relations, obsahového marketingu a influencer marketingu na sílu značky. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních metod tento výzkum odhaluje, jak jednotlivé komunikační strategie přispívají k posílení síly značky na ukrajinském trhu. Zjištění ukazují, že všechny zkoumané přístupy marketingové komunikace sice pozitivně ovlivňují sílu značky, ale jejich dopad se výrazně liší. Tato studie zdůrazňuje význam integrace různých komunikačních taktik pro budování silné přítomnosti značky, zejména na dynamických trzích, jako je Ukrajina. Poznatky získané z tohoto výzkumu mohou marketérům a manažerům značek pomoci přizpůsobit jejich strategie tak, aby efektivně maximalizovali hodnotu značky.
dc.format 101 p.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová Komunikace cs
dc.subject Síla Značky cs
dc.subject Ukrajinské Značky cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Sociální Média cs
dc.subject Vztahy s Veřejností cs
dc.subject Obsahový Marketing cs
dc.subject Influencer marketing cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Brand Strength en
dc.subject Ukrainian Brands en
dc.subject Advertising en
dc.subject Social Media en
dc.subject Public Relations en
dc.subject Content Marketing en
dc.subject Influencer Marketing en
dc.title Marketing Communication for a Strong Brand Building
dc.title.alternative Marketing Communication for a Strong Brand Building
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kwarteng, Michael Adu
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis investigates the influence of various marketing communication approaches on the perceived strength of the top five most expensive Ukrainian brands. The study examines the impact of advertising, social media marketing, public relations, content marketing, and influencer marketing on brand equity. Through quantitative and qualitative methods, this research reveals how each communication strategy contributes to enhancing brand strength within the Ukrainian market. The findings indicate that while all examined marketing communication approaches positively affect brand strength, their impact varies significantly. This study underscores the importance of integrating diverse communication tactics to build a robust brand presence, especially in dynamic markets like Ukraine. The insights from this research can help marketers and brand managers improve their strategies to maximize brand equity effectively
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67973
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
lukianenko_2024_dp.pdf 18.04Mb PDF View/Open None
lukianenko_2024_op.docx 98.11Kb Unknown View/Open None
lukianenko_2024_vp.pdf 184.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account