Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Hrůzová, Šárka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:55Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:55Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55055
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem práce s publikem na filmových festivalech v ČR. Cílem práce je zjistit, jaké koncepty práce s publikem jsou na filmových festivalech v ČR nejvíce využívány a jak na jednotlivé koncepty reagují návštěvníci festivalů spadající do generačních skupin X, Y, Z a Alfa. Teoretická část práce pojednává o filmovém publiku a specifik jednotlivých generačních skupin a jejich chování v kulturní sféře. Definovány jsou také jednotlivé koncepty práce s publikem a pojem návštěvnický prožitek. V této části je uvedena také metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, výběr recipientů a vybranou metodu šetření. Praktická část práce se věnuje výsledkům výzkumného šetření. Na základě analýzy dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a v projektové části práce následují doporučení a návrh strategie pro zisk zpětné vazby od návštěvníků festivalů.
dc.format 82 s. (128 595 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject práce s publikem cs
dc.subject filmové publikum cs
dc.subject filmové festivaly cs
dc.subject generace X cs
dc.subject Y cs
dc.subject Z a Alfa cs
dc.subject audience engagement en
dc.subject film audience en
dc.subject film festivals en
dc.subject generation X en
dc.subject Y en
dc.subject Z and Alpha en
dc.title Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa
dc.title.alternative Audience Engagement with a Focus on the Specifics of Generations X, Y, Z and Alpha at Film Festivals in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This master's thesis focuses on the topic of audience engagement at film festivals in the Czech Republic. The aim of the thesis is to determine which concepts of audience engagement are most commonly used at film festivals in the Czech Republic and how visitors belonging to generational groups X, Y, Z, and Alpha respond to these concepts. The theoretical part of this work defines terms such as film audience and the specifics of each generation and their behavior in the cultural market. Various concepts of audience engagement and the term "visitor experience" are also defined. This part also presents the methodology of the research, research aim and purpose, selection of respondents, and the survey method. The practical part deals with results of the research survey. Based on the data analysis, the research questions are answered, followed by recommendations and a proposal for a strategy to gather feedback from festival visitors in the project section.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68406
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
hrůzová_2024_dp.pdf 1.847Mb PDF View/Open None
hrůzová_2024_op.docx 93.75Kb Unknown View/Open None
hrůzová_2024_vp.pdf 473.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account