dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Martínek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:54Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:54Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55053
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je návrh re-designu webových stránek distribuční společnosti Entec Solutions a.s., která se specializuje na kompletní distribuci řešení pro serverovou ICT strukturu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se týkají základních bodů digitálního marketingu, dále poté typologii webových stránek, způsob jejich testování a analýzy, ke konci jsou sepsány principy projektového řízení při tvorbě webových stránek. Praktická část se poté soustředí na analýzu sekundárních dat a vyhodnocení výsledků primárního marketingového šetření, na základě, kterého je poté v projektové části definovaný re-design webu tak, aby odpovídal požadavkům firmy, cílové skupině obchodních partnerů a zároveň, aby reflektoval principy moderní tvorby webů. |
|
dc.format |
109 s. (151 766 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
re-design webu
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
analýza webu
|
cs |
dc.subject |
optimalizace webu
|
cs |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
web re-design
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
web analysis
|
en |
dc.subject |
web optimization
|
en |
dc.title |
Re-design firemního webu společnosti Entec |
|
dc.title.alternative |
Re-design of Entec Corporate Website |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is the re-design of the website of Entec Solutions a.s., a distribution company specializing in the complete distribution of solutions for server ICT structure. The theoretical part defines the concepts that relate to the basic points of digital marketing, then the typology of websites, the method of testing and analysis, towards the end the principles of project management in the creation of websites are written. The practical part then focuses on the analysis of secondary data and evaluation of the results of the primary marketing research, on the basis of which the project part then defines the re-design of the website to meet the requirements of the company, the target group of business partners and at the same time to reflect the principles of modern web design.Keywords: web, website, website re-design, project management, web analysis, web optimization |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68421
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|