Sluchově postižení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sluchově postižení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Růžičková, Martina
dc.contributor.author Škvařilová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:31:45Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:22Z
dc.date.issued 2008-05-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5504
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila na představení sluchového postižení, co to obnáší, jaké jsou druhy,příčiny vzniku, možnosti socializace, kompenzační pomůcky a vzdělávaní lidí s tímto postižením, kde hledat pomoc a jak případně předcházet tomuto postižení. V praktické části jsem se zaměřila na integraci sluchově postižených dětí v praxi. Chtěla jsem zjistit zda je lepší sluchově postižené dítě integrovat do prostředí slyšících či je lepší jej nechat v prostředí neslyšících. cs
dc.format 68 + 4 přílohy cs
dc.format.extent 547244 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.05.2010
dc.subject sluchové postižení cs
dc.subject sluchadla cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komplexní péče cs
dc.subject integrace sluchově postižených cs
dc.subject prevence cs
dc.subject výchova a vzdělání cs
dc.subject Auditory disability en
dc.subject hearing aids en
dc.subject communication en
dc.subject complex care en
dc.subject integration of people hard of hearing en
dc.subject prevention en
dc.subject upbringing and education en
dc.title Sluchově postižení cs
dc.title.alternative People with heoring desabilities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Celá, Jarmila
dc.date.accepted 2008-06-17
dc.description.abstract-translated My dissertation is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of my thesis I have focused on introducing auditory disability, what it involves, its types and causes, opportunities for socializing, compensation tools and educating people with this handicap, where to find appropriate guidance and in some cases, how to prevent this disability. In the practical part of my work I have focused on integration of children hard of hearing in practice. I wanted to find out whether it is better to integrate children hard of hearing into an environment where people can hear or whether it is better to leave them in an environment where people are deaf. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7902
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade E
local.subject sluchově postižené děti cs
local.subject vzdělávání cs
local.subject hearing impaired children en
local.subject education en


Files in this item

Files Size Format View
škvařilová_2008_bp.pdfBlocked 534.4Kb PDF View/Open
škvařilová_2008_vp.doc 83Kb Microsoft Word View/Open
škvařilová_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account