dc.contributor.advisor |
Růžičková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Škvařilová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T12:31:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:22Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5504
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila na představení sluchového postižení, co to obnáší, jaké jsou druhy,příčiny vzniku, možnosti socializace, kompenzační pomůcky a vzdělávaní lidí s tímto postižením, kde hledat pomoc a jak případně předcházet tomuto postižení. V praktické části jsem se zaměřila na integraci sluchově postižených dětí v praxi. Chtěla jsem zjistit zda je lepší sluchově postižené dítě integrovat do prostředí slyšících či je lepší jej nechat v prostředí neslyšících. |
cs |
dc.format |
68 + 4 přílohy |
cs |
dc.format.extent |
547244 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.05.2010 |
|
dc.subject |
sluchové postižení
|
cs |
dc.subject |
sluchadla
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komplexní péče
|
cs |
dc.subject |
integrace sluchově postižených
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
výchova a vzdělání
|
cs |
dc.subject |
Auditory disability
|
en |
dc.subject |
hearing aids
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
complex care
|
en |
dc.subject |
integration of people hard of hearing
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
upbringing and education
|
en |
dc.title |
Sluchově postižení |
cs |
dc.title.alternative |
People with heoring desabilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Celá, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2008-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
My dissertation is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of my thesis I have focused on introducing auditory disability, what it involves, its types and causes, opportunities for socializing, compensation tools and educating people with this handicap, where to find appropriate guidance and in some cases, how to prevent this disability. In the practical part of my work I have focused on integration of children hard of hearing in practice. I wanted to find out whether it is better to integrate children hard of hearing into an environment where people can hear or whether it is better to leave them in an environment where people are deaf. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7902
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
sluchově postižené děti
|
cs |
local.subject |
vzdělávání
|
cs |
local.subject |
hearing impaired children
|
en |
local.subject |
education
|
en |