Fenomén filmového remaku na příkladu Naprostí cizinci a jeho dalších podo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fenomén filmového remaku na příkladu Naprostí cizinci a jeho dalších podo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocí, Irena
dc.contributor.author Chytková, Martina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.issued 2023-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55033
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén filmového remaku a dalších souvisejících pojmů, které jsou nedílnou součástí kinematografie. Tento termín představuje nejen touhu vytvořit něco znovu, ideálně po svém, ale i vygenerovat ekonomický zisk. V praktické části se text věnuje analýze konkrétních příkladů v komparativní rovině, a to italskému snímku Naprostí cizinci z roku 2016, který momentálně drží světový rekord v počtu remaků, jež podle něj byly natočeny, a jeho dalším podobám z jiných zemí. V projektové části se práce zabývá stručnými rozhovory s producenty jednotlivých remaků.
dc.format 110
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject remake cs
dc.subject fenomén cs
dc.subject Naprostí cizinci cs
dc.subject filmová analýza cs
dc.subject hraný film cs
dc.subject remake en
dc.subject phenomenon en
dc.subject Perfect strangers en
dc.subject film analysis en
dc.subject feature film en
dc.title Fenomén filmového remaku na příkladu Naprostí cizinci a jeho dalších podo
dc.title.alternative The Phenomenon of the Film Remake: Perfetti Sconosciuti and Its Other Forms
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Cyroň, Milan
dc.contributor.referee Konečný, Lubomír
dc.date.accepted 2024-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the phenomenon of the film remake and other related concepts that are an integral part of cinema. This term represents not only the desire to recreate something, ideally in one's own way, but also to generate economic profit. In the practical part, the text analyses specific examples in comparative terms, namely the 2016 Italian film Perfect Strangers, which currently holds the world record for the number of remakes based on it, and its other counterparts from other countries. The project part of the thesis deals with brief interviews with the producers of each remake.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 66188
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
chytková_2024_dp.pdf 4.367Mb PDF View/Open None
chytková_2024_op.pdf 217.4Kb PDF View/Open None
chytková_2024_vp.pdf 247.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account