Pracovní spokojenost asistentů pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pracovní spokojenost asistentů pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Matulová, Vendula
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:53Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:53Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55010
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem pracovní spokojenosti asistentů pedagoga v základních školách. Jejím cílem je prozkoumat míru pracovní spokojenosti asistentů pedagoga působících na základních školách ve vybraných krajích. V teoretické části uvádí základní poznatky zaměřené na profesi asistenta pedagoga, na pracovní spokojenost a její teorie a také na pracovní motivaci asistentů pedagoga. V praktické části zkoumá pomocí kvantitativního dotazníku míru pracovní spokojenosti asistentů pedagoga. Zaměřuje se také na souvislosti mezi mírou pracovní spokojenosti a věkem, délkou praxe a pracovními podmínkami uzavřenými v pracovní smlouvě asistentů pedagoga. Výzkum zjistil spokojenost nebo ambivalenci v sedmi oblastech pracovní spokojenosti, ovšem i pracovní nespokojenost, a to ve dvou oblastech týkající se platu a možnosti povýšení.
dc.format 96 s. (135 834 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Asistent pedagoga cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject faktory pracovní spokojenosti cs
dc.subject motivace cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Teaching assistant en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject factors of job satisfaction en
dc.subject motivation en
dc.subject questionnaire en
dc.title Pracovní spokojenost asistentů pedagoga
dc.title.alternative Job Satisfaction of Teaching Assistants
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the topic of job satisfaction of teaching assistants. It aims to investigate the level of job satisfaction of teaching assistants working in primary schools in selected regions. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, it presents basic knowledge focused on the profession of teaching assistant, job satisfaction and its theories, as well as on the work motivation of teaching assistants. In the practical part, the thesis investigates the level of job satisfaction of teaching assistants using a quantitative questionnaire. It also focuses on the relationship between job satisfaction levels and the age, length of experience and working conditions stipulated in the employment contract of teaching assistants. The research found satisfaction or ambivalence in seven areas of job satisfaction, but also job dissatisfaction in two areas related to salary and opportunity for promotion.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66599
dc.date.submitted 2024-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
matulová_2024_dp.pdf 1.836Mb PDF View/Open None
matulová_2024_op.docx 20.01Kb Unknown View/Open None
matulová_2024_vp.docx 27.40Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account