dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kořená, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:52Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:52Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55002
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o externím HR marketingu a budování značky zaměstnavatele, které představují důležité oblasti pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Cílem teoretické části diplomové práce bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti HR marketingu s důrazem na činnosti externího HR marketingu zahrnující zejména získávání zaměstnanců a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické bylo provést analýzu současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti. Analýza současného stavu byla zpracována na základě interview, vybraných personálních ukazatelů a analýzy interních materiálů vybrané společnosti. Bylo zjištěno, že na atraktivitu zaměstnavatele má vliv jeho jméno tvořené jeho stabilitou, tržním úspěchem, firemní kulturou a pracovními podmínkami včetně odměňování. Projektová část obsahuje návrhy opatření, jejichž realizace přispěje ke zvýšení atraktivity vybrané společnosti jako zaměstnavatele a rozšíření povědomí o vybrané společnosti na vnějším trhu práce. |
|
dc.format |
109 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
externí HR marketing
|
cs |
dc.subject |
Employer Brand
|
cs |
dc.subject |
Employee Value Proposition
|
cs |
dc.subject |
personální činnosti
|
cs |
dc.subject |
Human Resources Management
|
en |
dc.subject |
External HR Marketing
|
en |
dc.subject |
Employer Brand
|
en |
dc.subject |
Employee Value Proposition
|
en |
dc.subject |
EVP
|
en |
dc.subject |
Personnel Activities
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
A Project of Improvement of the Current State of External HR Marketing in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with external HR marketing and employer branding, which are important areas for attracting qualified employees and their subsequent stabilization. The aim of the theoretical part of the thesis was to prepare a literature search related to the field of HR marketing with an emphasis on external HR marketing activities, including in particular employee acquisition, and then to formulate the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was to analyse the current state of external HR marketing in the selected company. The analysis of the current state was based on interviews, selected HR indicators and analysis of internal materials of the selected company. It was found that the attractiveness of an employer is influenced by its name consisting of its stability, market success, company culture and working conditions including remuneration. The project section contains proposals for measures, the implementation of which will contribute to increasing the attractiveness of the selected company as an employer and to expanding the awareness of the selected company on the external labour market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67772
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|