Chování dětí při mimořádných událostech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trechová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Svitková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:52Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:52Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54988
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na téma chování dětí při mimořádných událostech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na terminologii mimořádných událostí, zásady chování během těchto událostí, běžné reakce dětí a metody výuky této problematiky na základních školách. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, který se zabývá chováním a znalostmi žáků základních škol a polostrukturovaný rozhovor s učiteli. Cílem je analyzovat získaná data a na základě nich navrhnout doporučení pro efektivnější začlenění tématu do výuky. |
|
dc.format |
89 s. (111 027 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mimořádné události
|
cs |
dc.subject |
zásady
|
cs |
dc.subject |
chování
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
základní školy
|
cs |
dc.subject |
emergencies
|
en |
dc.subject |
principles
|
en |
dc.subject |
behaviour
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
primary schools
|
en |
dc.title |
Chování dětí při mimořádných událostech |
|
dc.title.alternative |
Behavior of Children during Emergencies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benčíková, Eleonóra |
|
dc.date.accepted |
2024-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the topic of children´s behaviour during emergencies. the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the terminology of emergencies, principles of behaviour during these events, common reactions of children and methods of teaching this issue in primary schools. The practical part includes a questionnaire survey on the behaviour and knowledge of primary school pupils and a semistructured interview with teachers. The aim is to analyse the data obtained and, based on it, to propose recommendations for a more effective integration of the topic into teaching. |
|
dc.description.department |
Ústav ochrany obyvatelstva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ochrana obyvatelstva |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ochrana obyvatelstva |
cs |
dc.identifier.stag |
67179
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account