Chování dětí při mimořádných událostech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Chování dětí při mimořádných událostech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trechová, Petra
dc.contributor.author Svitková, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:52Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:52Z
dc.date.issued 2023-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54988
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na téma chování dětí při mimořádných událostech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na terminologii mimořádných událostí, zásady chování během těchto událostí, běžné reakce dětí a metody výuky této problematiky na základních školách. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, který se zabývá chováním a znalostmi žáků základních škol a polostrukturovaný rozhovor s učiteli. Cílem je analyzovat získaná data a na základě nich navrhnout doporučení pro efektivnější začlenění tématu do výuky.
dc.format 89 s. (111 027 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mimořádné události cs
dc.subject zásady cs
dc.subject chování cs
dc.subject děti cs
dc.subject výuka cs
dc.subject základní školy cs
dc.subject emergencies en
dc.subject principles en
dc.subject behaviour en
dc.subject children en
dc.subject teaching en
dc.subject primary schools en
dc.title Chování dětí při mimořádných událostech
dc.title.alternative Behavior of Children during Emergencies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benčíková, Eleonóra
dc.date.accepted 2024-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the topic of children´s behaviour during emergencies. the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the terminology of emergencies, principles of behaviour during these events, common reactions of children and methods of teaching this issue in primary schools. The practical part includes a questionnaire survey on the behaviour and knowledge of primary school pupils and a semistructured interview with teachers. The aim is to analyse the data obtained and, based on it, to propose recommendations for a more effective integration of the topic into teaching.
dc.description.department Ústav ochrany obyvatelstva
dc.thesis.degree-discipline Ochrana obyvatelstva cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ochrana obyvatelstva cs
dc.identifier.stag 67179
dc.date.submitted 2024-05-02


Files in this item

Files Size Format View Description
svitková_2024_dp.pdf 3.272Mb PDF View/Open None
svitková_2024_op.pdf 137.0Kb PDF View/Open None
svitková_2024_vp.pdf 133.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account