Specifika hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jelénková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Šupová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:51Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:51Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54980
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na téma specifika hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou část. První část se věnuje teoretickým poznatkům o hodnocení žáků ve školním prostředí. Druhá část se skládá z výzkumného šetření, kde bylo cílem identifikovat specifika hodnocení v hudební výchově pohledem učitelů 1. stupně základní školy. Jedná se o kvalitativní design výzkumu, kde hlavní výzkumnou metodou je polostrukturované interview. Výzkumný soubor je tvořen celkem 10 učitelkami hudební výchovy na 1. stupni základní školy. Získaná data byla zpracována pomocí kódování a následnou kategorizací. V závěru práce jsou uvedena doporučení do praxe. |
|
dc.format |
84 s. (150 753) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
školní reflexe
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
slovní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
formativní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
hudební výchova
|
cs |
dc.subject |
school assessment
|
en |
dc.subject |
school reflection
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
verbal assessment
|
en |
dc.subject |
formative assessment
|
en |
dc.subject |
music education
|
en |
dc.title |
Specifika hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy |
|
dc.title.alternative |
Specifics of Assessment in Music Education at Primary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšilová, Helena |
|
dc.date.accepted |
2024-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present thesis focuses on the specifics of assessment in music education at primary school level 1. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical part. The first part is devoted to the theoretical knowledge of pupil assessment in the school environment. The second part consists of a research investigation, where the aim was to identify the specifics of assessment in music education through the eyes of teachers of primary school level 1. It is a qualitative research design where the main research method is semi-structured interview. The research population consists of a total of 10 female music education teachers at primary school level 1. The data collected was processed through coding and subsequent categorization. The paper concludes with recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67599
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account