Specifika hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelénková, Libuše
dc.contributor.author Šupová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:51Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:51Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54980
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na téma specifika hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou část. První část se věnuje teoretickým poznatkům o hodnocení žáků ve školním prostředí. Druhá část se skládá z výzkumného šetření, kde bylo cílem identifikovat specifika hodnocení v hudební výchově pohledem učitelů 1. stupně základní školy. Jedná se o kvalitativní design výzkumu, kde hlavní výzkumnou metodou je polostrukturované interview. Výzkumný soubor je tvořen celkem 10 učitelkami hudební výchovy na 1. stupni základní školy. Získaná data byla zpracována pomocí kódování a následnou kategorizací. V závěru práce jsou uvedena doporučení do praxe.
dc.format 84 s. (150 753)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní hodnocení cs
dc.subject školní reflexe cs
dc.subject klasifikace cs
dc.subject slovní hodnocení cs
dc.subject formativní hodnocení cs
dc.subject hudební výchova cs
dc.subject school assessment en
dc.subject school reflection en
dc.subject classification en
dc.subject verbal assessment en
dc.subject formative assessment en
dc.subject music education en
dc.title Specifika hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy
dc.title.alternative Specifics of Assessment in Music Education at Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšilová, Helena
dc.date.accepted 2024-05-17
dc.description.abstract-translated The present thesis focuses on the specifics of assessment in music education at primary school level 1. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical part. The first part is devoted to the theoretical knowledge of pupil assessment in the school environment. The second part consists of a research investigation, where the aim was to identify the specifics of assessment in music education through the eyes of teachers of primary school level 1. It is a qualitative research design where the main research method is semi-structured interview. The research population consists of a total of 10 female music education teachers at primary school level 1. The data collected was processed through coding and subsequent categorization. The paper concludes with recommendations for practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67599
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
šupová_2024_dp.pdf 1.938Mb PDF View/Open None
šupová_2024_op.pdf 153.2Kb PDF View/Open None
šupová_2024_vp.pdf 330.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account