Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Olbrzymková, Pavla
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:51Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:51Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54965
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá textovou komunikací v oblasti pojišťovnictví. Porovnává textaci produktu "pojištění majetku online" u vybraných čtyř českých pojišťoven. Zkoumá, jestli úroveň srozumitelnosti textů ovlivňuje uživatelskou zkušenost potenciálních klientů pojišťoven a jejich nákupní rozhodovací proces v online prostředí. V souvislosti s úrovní srozumitelnosti je sledován i vliv textů na důvěryhodnost značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s potenciálními zákazníky. Výstupem práce jsou doporučení, která mohou jednotlivým pojišťovnám sloužit pro zkvalitnění jejich textové komunikace.
dc.format 78 s. (111 421 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject copywriting cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklamní text cs
dc.subject textová komunikace cs
dc.subject srozumitelnost textu cs
dc.subject online sjednání pojištění cs
dc.subject copywriting en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising text en
dc.subject text communication en
dc.subject text clarity en
dc.subject insurance company en
dc.subject arranging insurance online en
dc.title Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
dc.title.alternative Copywriting in the Online Insurance Industry as a Key Part of Promotion
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with text communication in the insurance industry. It compares the texting of the product "online property insurance" in four selected Czech insurance companies and investigates whether the level of text clarity influences the user experience of potential clients of insurance companies and their purchasing decision-making process in the online environment. The influence of texts on brand credibility is also investigated in relation to the level of clarity. The method of semi-structured interviews with potential customers was chosen to answer the research questions. The output of the work are recommendations that can serve individual insurance companies to improve their text communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68145
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
olbrzymková_2024_dp.pdf 5.362Mb PDF View/Open None
olbrzymková_2024_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
olbrzymková_2024_vp.pdf 146.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account