Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Kývala, Ladislav
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54936
dc.description.abstract Diplomová práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje teoretický rámec, který má za cíl definovat klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy, zejména s ohledem na využití emocionálního apelu humoru. Tato část práce se zabývá konceptem humoru, jeho různými formami, vnímáním příjemcem reklamních sdělení s emocionálními apely a také přináší reflexi etických a právních aspektů této problematiky. V závěru teoretické části je věnována pozornost metodologii a formulaci výzkumných otázek, které se vážou k hlavnímu cíli diplomové práce. Druhá část práce se zaměřuje na praktický výzkum, který vychází z teoretických poznatků a používá jak kvalitativní, tak kvantitativní metody zkoumání. Tato část je realizována prostřednictvím obsahové analýzy dat a je doplněna o rešerši již provedených průzkumů v dané oblasti. Poslední část práce, nazvaná projektová část, vychází z teoretických základů a závěrů vyvozených z praktické analýzy. Zde jsou vypracována doporučení, která by měla být brána v úvahu při tvorbě a realizaci humoristických reklamních spotů. Tato doporučení jsou dále doplněna o vzorový scénář, ilustrující praktické využití navrhovaných postupů.
dc.format 140 (164 247)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject humor cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vtip cs
dc.subject emoce cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject upíří efekt cs
dc.subject etické aspekty reklamy cs
dc.subject emocionální apel cs
dc.subject humour en
dc.subject advertising en
dc.subject wit en
dc.subject emotion en
dc.subject creativity en
dc.subject vampire effect en
dc.subject ethical aspects of advertising en
dc.subject emotional appeal en
dc.title Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě
dc.title.alternative Selected Sspects of humor in Audiovisual Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is composed of three individual units. The first unit is represented by the theoretical part, the content and aim of which is to define the basic concepts of marketing communication and advertising with a focus on the emotional appeal of humour. Furthermore, it explains what humour is, what types of humour there are, the perception of the recipient of an advertising message with a humour appeal, and the ethical and legal issue of this issue. The conclusion of the theoretical part of the thesis is devoted to the provision of methodology and the formulation of research questions related to the main objective of the thesis. The second part is the practical part, which is based on the theoretical part and consists of qualitative and quantitative methods of research, implemented in the form of content analysis of data and supplemented by a search of previous research on the topic. In the last part, the project part, recommendations are made on the basis of both the theoretical knowledge obtained and the conclusions drawn in the practical part, which should not be neglected in the creation and implementation of a humorous advertising spot. This recommendation is complemented by a sample scenario.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68359
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
kývala_2024_dp.pdf 9.705Mb PDF View/Open None
kývala_2024_op.pdf 174.8Kb PDF View/Open None
kývala_2024_vp.docx 94.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account