dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Kývala, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:49Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54936
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje teoretický rámec, který má za cíl definovat klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy, zejména s ohledem na využití emocionálního apelu humoru. Tato část práce se zabývá konceptem humoru, jeho různými formami, vnímáním příjemcem reklamních sdělení s emocionálními apely a také přináší reflexi etických a právních aspektů této problematiky. V závěru teoretické části je věnována pozornost metodologii a formulaci výzkumných otázek, které se vážou k hlavnímu cíli diplomové práce. Druhá část práce se zaměřuje na praktický výzkum, který vychází z teoretických poznatků a používá jak kvalitativní, tak kvantitativní metody zkoumání. Tato část je realizována prostřednictvím obsahové analýzy dat a je doplněna o rešerši již provedených průzkumů v dané oblasti. Poslední část práce, nazvaná projektová část, vychází z teoretických základů a závěrů vyvozených z praktické analýzy. Zde jsou vypracována doporučení, která by měla být brána v úvahu při tvorbě a realizaci humoristických reklamních spotů. Tato doporučení jsou dále doplněna o vzorový scénář, ilustrující praktické využití navrhovaných postupů. |
|
dc.format |
140 (164 247) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
humor
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
vtip
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
upíří efekt
|
cs |
dc.subject |
etické aspekty reklamy
|
cs |
dc.subject |
emocionální apel
|
cs |
dc.subject |
humour
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
wit
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
vampire effect
|
en |
dc.subject |
ethical aspects of advertising
|
en |
dc.subject |
emotional appeal
|
en |
dc.title |
Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě |
|
dc.title.alternative |
Selected Sspects of humor in Audiovisual Advertising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is composed of three individual units. The first unit is represented by the theoretical part, the content and aim of which is to define the basic concepts of marketing communication and advertising with a focus on the emotional appeal of humour. Furthermore, it explains what humour is, what types of humour there are, the perception of the recipient of an advertising message with a humour appeal, and the ethical and legal issue of this issue. The conclusion of the theoretical part of the thesis is devoted to the provision of methodology and the formulation of research questions related to the main objective of the thesis. The second part is the practical part, which is based on the theoretical part and consists of qualitative and quantitative methods of research, implemented in the form of content analysis of data and supplemented by a search of previous research on the topic. In the last part, the project part, recommendations are made on the basis of both the theoretical knowledge obtained and the conclusions drawn in the practical part, which should not be neglected in the creation and implementation of a humorous advertising spot. This recommendation is complemented by a sample scenario. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68359
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|