Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Pham, Thuy Hien
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54933
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá efektivním využitím trendu krátkých videí na vybraných sociálních platformách. Videa krátkého formátu každým dnem nabývají na popularitě, a přestože již v dnešní době existuje řada sociálních sítí, které tento typ obsahu podporuje, byly vybrány tři platformy, na které se práce zaměřuje, a to konkrétně TikTok, Instagram Reels a YouTube Shorts. Cílem práce je porovnat tyto tři platformy mezi sebou a zjistit, jak krátká videa právě na těchto platformách ovlivňují rozhodovací proces nákupního chování jejich uživatelů. Pro dosažení cíle jsou tyto platformy blíže představeny v teoretické části práce a následně zkoumány pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou analyzovány a interpretovány v praktické časti práce.
dc.format 68 s. (85 224)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject trendy cs
dc.subject krátká videa cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject Instagram Reels cs
dc.subject YouTube Shorts cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject social media en
dc.subject trends en
dc.subject short-form videos en
dc.subject TikTok en
dc.subject Instagram Reels en
dc.subject YouTube Shorts en
dc.subject marketing communication en
dc.subject digital marketing en
dc.title Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Using the Trend of Short-Form Videos on Social Media in Marketing Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the effective use of the trend of short-form videos on selected social platforms. Short-form videos are more popular every day, and although there are already several social platforms that support this type of content, three platforms have been chosen to focus on this thesis, namely TikTok, Instagram Reels, and YouTube Shorts. This thesis aims to compare these three platforms with each other and to find out how short videos on these platforms in particular influence the purchasing decision-making process of their users. To achieve the aim, these platforms are introduced more in detail in the theoretical part of the thesis and then examined in a questionnaire survey, the results of which are interpreted in the practical part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68262
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pham_2024_dp.pdf 4.059Mb PDF View/Open None
pham_2024_op.docx 97.89Kb Unknown View/Open None
pham_2024_vp.docx 86.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account