dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Hoangová, Linh Giang Nguyen
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:48Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:48Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54911
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči dětí vietnamské národnosti. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů a vymezuje typy spoluprací mezi učitelkami a rodiči. Empirická část navazuje na část teoretickou kvalitativně orientovaným výzkumem, na kterém se podílely učitelky preprimárního vzdělávání a vietnamští rodičové. V závěru práce byly skrze pět vzájemně provázaných kategorií interpretovány zkušenosti učitelek mateřských škol a rodičů vietnamské národnosti s využitím techniky vyložení karet. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spolupráce školy a rodiny
|
cs |
dc.subject |
dítě cizinec
|
cs |
dc.subject |
dítě s odlišným mateřským jazykem
|
cs |
dc.subject |
adaptace dítěte s odlišným mateřským jazykem
|
cs |
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
cooperation between school and family
|
en |
dc.subject |
foreign child
|
en |
dc.subject |
child with different mother tongue
|
en |
dc.subject |
adaptation of child with different mother tongue
|
en |
dc.subject |
multicultural education
|
en |
dc.title |
Spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči dětí vietnamské národnosti |
|
dc.title.alternative |
Cooperation between Kindergarten and Parents of Children of Vietnamese Nationality |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tallová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2024-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the bachelor thesis is to determine the level of cooperation between the kindergarten and parents of children of Vietnamese nationality. The theoretical part deals with the characteristics of basic concepts and defines the types of cooperation between teachers and parents. The empirical part follows the theoretical part with qualitative research involving pre-primary teachers and Vietnamese parents. The thesis concluded by interpreting the experiences of pre-primary teachers and Vietnamese parents through five interrelated categories using the card-layout technique. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67383
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|