Spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči dětí vietnamské národnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči dětí vietnamské národnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Hoangová, Linh Giang Nguyen
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:48Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:48Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54911
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči dětí vietnamské národnosti. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů a vymezuje typy spoluprací mezi učitelkami a rodiči. Empirická část navazuje na část teoretickou kvalitativně orientovaným výzkumem, na kterém se podílely učitelky preprimárního vzdělávání a vietnamští rodičové. V závěru práce byly skrze pět vzájemně provázaných kategorií interpretovány zkušenosti učitelek mateřských škol a rodičů vietnamské národnosti s využitím techniky vyložení karet.
dc.format 77 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spolupráce školy a rodiny cs
dc.subject dítě cizinec cs
dc.subject dítě s odlišným mateřským jazykem cs
dc.subject adaptace dítěte s odlišným mateřským jazykem cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject cooperation between school and family en
dc.subject foreign child en
dc.subject child with different mother tongue en
dc.subject adaptation of child with different mother tongue en
dc.subject multicultural education en
dc.title Spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči dětí vietnamské národnosti
dc.title.alternative Cooperation between Kindergarten and Parents of Children of Vietnamese Nationality
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tallová, Barbora
dc.date.accepted 2024-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the bachelor thesis is to determine the level of cooperation between the kindergarten and parents of children of Vietnamese nationality. The theoretical part deals with the characteristics of basic concepts and defines the types of cooperation between teachers and parents. The empirical part follows the theoretical part with qualitative research involving pre-primary teachers and Vietnamese parents. The thesis concluded by interpreting the experiences of pre-primary teachers and Vietnamese parents through five interrelated categories using the card-layout technique.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67383
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
hoangová_2024_dp.pdf 4.903Mb PDF View/Open None
hoangová_2024_op.pdf 321.8Kb PDF View/Open None
hoangová_2024_vp.docx 25.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account