Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí |
Author: |
Hamšíková, Jitka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 -2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti mikroregionu vůči okolním regionům a významným lázeňským oblastem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5490
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8412
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account