Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Zavadil, Petr
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:47Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:47Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54888
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení a souhrn pravidel pro komunikaci firmy ve formě brand manuálu.
dc.format 113 s. (172 849 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject proces rebrandingu cs
dc.subject značka cs
dc.subject brand manuál cs
dc.subject vizuální komunikace cs
dc.subject branding en
dc.subject rebranding process en
dc.subject brand en
dc.subject brand manual en
dc.subject visual communication en
dc.title Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
dc.title.alternative Creating a Brand Manual in the Context of Rebranding a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on creating a brand manual in the rebranding process of the company S WHG, s.r.o., operating in the project and engineering-supply industry. The aim of the thesis is to ascertain the opinions of customers and the company's management on current communication. The purpose is then to analyze the company and its competitors, and based on this data together with the results of qualitative and quantitative research, to create recommendations and a summary of rules for the company's communication in the form of a brand manual.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68440
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
zavadil_2024_dp.pdf 3.348Mb PDF View/Open None
zavadil_2024_op.docx 103.1Kb Unknown View/Open None
zavadil_2024_vp.docx 93.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account