Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Ozogány, Petr
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:46Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:46Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54864
dc.description.abstract Cílem předložené diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na proces implementace Public Relations do zdravotnické organizace a navrhnout, jak tuto realizaci úspěšně aplikovat do praxe. Návrh implementace byl zpracován pro malou zdravotnickou organizaci, tudíž je Public Relations vnímán v širším pojetí. V diplomové práci se vychází ze zpracování teoretických východisek marketingu ve zdravotnictví, marketingové komunikace se zaměřením na PR či marketingového mixu a jejich specifik ve zdravotnictví. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na vytvoření návrhu implementace PR ve vybrané zdravotnické organizaci, který bude sloužit jako nástroj pro zajištění lepší komunikace ve vztahu s cílovými skupinami marketingové komunikace.
dc.format 100 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject domácí péče cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject PR cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zdravotní péče cs
dc.subject zdravotnická organizace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject PEST cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject home care en
dc.subject healthcare marketing en
dc.subject PR en
dc.subject marketing communication en
dc.subject healthcare en
dc.subject healthcare organization en
dc.subject marketing mix en
dc.subject PEST en
dc.subject SWOT en
dc.title Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
dc.title.alternative Implementation of Public Relations in a Healthcare Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The goal of the presented thesis is to provide a comprehensive view of the process of implementing Public Relations into a healthcare organization and to propose how to successfully apply this implementation in practice. The implementation proposal was prepared for a small healthcare organization, therefore Public Relations is perceived in a broader sense. In the thesis, the theoretical foundations of marketing in healthcare, marketing communication with a focus on PR, and the marketing mix and their specifics in healthcare are processed. In the practical part, the thesis focuses on creating a proposal for the implementation of PR in a selected healthcare organization, which will serve as a tool for ensuring better communication in relation to the target groups of marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 67998
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
ozogány_2024_dp.pdf 2.734Mb PDF View/Open None
ozogány_2024_op.docx 43.21Kb Unknown View/Open None
ozogány_2024_vp.pdf 203.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account