Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Ozogány, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:46Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:46Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54864
|
|
dc.description.abstract |
Cílem předložené diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na proces implementace Public Relations do zdravotnické organizace a navrhnout, jak tuto realizaci úspěšně aplikovat do praxe. Návrh implementace byl zpracován pro malou zdravotnickou organizaci, tudíž je Public Relations vnímán v širším pojetí. V diplomové práci se vychází ze zpracování teoretických východisek marketingu ve zdravotnictví, marketingové komunikace se zaměřením na PR či marketingového mixu a jejich specifik ve zdravotnictví. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na vytvoření návrhu implementace PR ve vybrané zdravotnické organizaci, který bude sloužit jako nástroj pro zajištění lepší komunikace ve vztahu s cílovými skupinami marketingové komunikace. |
|
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí péče
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zdravotní péče
|
cs |
dc.subject |
zdravotnická organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
home care
|
en |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
healthcare organization
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.title |
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci |
|
dc.title.alternative |
Implementation of Public Relations in a Healthcare Organization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the presented thesis is to provide a comprehensive view of the process of implementing Public Relations into a healthcare organization and to propose how to successfully apply this implementation in practice. The implementation proposal was prepared for a small healthcare organization, therefore Public Relations is perceived in a broader sense. In the thesis, the theoretical foundations of marketing in healthcare, marketing communication with a focus on PR, and the marketing mix and their specifics in healthcare are processed. In the practical part, the thesis focuses on creating a proposal for the implementation of PR in a selected healthcare organization, which will serve as a tool for ensuring better communication in relation to the target groups of marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
67998
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account