dc.contributor.advisor |
Hoke, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Malý, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:45Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54844
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce spojuje oblast bezpečnosti a oblast vzdělávání. Jejím cílem je zmapovat aktuální stav výuky ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí na vybraných základních školách, dále zjistit, zda je tato výuka dostatečná či nikoliv, a následně navrhnout možná doporučení, zvyšující úroveň edukace. Vedle zásad literární rešerše, na jejichž základě byla vytvořena teoretická část, našly v práci uplatnění také metody komparace, vědomostního testu, Ishikawa diagramu a Awakishi diagramu. Důkladný sběr dat na třech vzdělávacích institucích vytvořil rámec pro aplikační část, která obsahuje konkrétní příklady pracovního listu a powerpointové prezentace pro zvolenou skupinu žáků. Vzhledem k pozornosti, která se výuce bezpečnosti v poslední době znovu dostává, lze předpokládat možnost praktické uplatnitelnosti zmíněných výstupů na úrovni devátých ročníků základních škol. |
|
dc.format |
80 s. (108 329 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
ochrana obyvatelstva
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
population protection
|
en |
dc.subject |
security
|
en |
dc.title |
Zefektivnění výuky ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí na vybraných základních školách |
|
dc.title.alternative |
Streamlining the Teaching of Human Protection During Common Risks and Extraordinary Events at Selected Elementary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ficek, Martin |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis combines the fields of safety and education. Its aim is to map the current state of teaching population protection in common risks and emergencies in selected primary schools, to find out whether this teaching is sufficient or not, and then to propose possible recommendations to improve the level of education. In addition to the principles of literature search, on the basis of which the theoretical part was developed, the methods of comparison, knowledge test, Ishikawa diagram and Awakishi diagram were also applied in the thesis. Thorough data collection at three educational institutions provided the framework for the application part, which includes specific examples of worksheets and powerpoint presentations for a selected group of students. Given the renewed attention that safety education has recently received, the possibility of the practical applicability of the aforementioned outputs at the level of ninth grade primary schools can be assumed. |
|
dc.description.department |
Ústav ochrany obyvatelstva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ochrana obyvatelstva |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Population Protection |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Bezpečnost společnosti |
cs |
dc.identifier.stag |
67882
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|