Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Šlachtová, Kristina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:45Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:45Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54829
dc.description.abstract Hlavním tématem diplomové práce je míra vlivu socialních sítí při výběru pečující kosmetiky na generaci Z. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je marketing, spotřebitelské chování, média a objasňuje samotnou generaci Z a její chování. Praktická část se orientuje na zodpovězení výzkumných otázek pomocí výzkumu zaměřeného na rozhodování se generace Z při výběru této kosmetiky. Sleduje i její interagování s obsahem a chovaní se na socialních sítích u propagovaných příspěvků kosmetických značek. Na základě zjištěných poznatků je vyhotovena komunikační kampaň na socialních sítích u nové kosmetické značky.
dc.format 83 s. (121 686 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject socialní sítě cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject média cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject pečující kosmetika cs
dc.subject social networks en
dc.subject generation Z en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject cosmetics en
dc.subject media en
dc.subject marketing research en
dc.subject skin care en
dc.title Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z
dc.title.alternative The Impact of Social Media on the Choice of Skin Care Products Among Gen Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The main topic of the thesis is the extent of the influence of social networks in the choice of skincare cosmetics on Generation Z. The theoretical part explains concepts such as marketing, consumer behaviour, media and Generation Z. The practical part focuses on answering the research questions through research on Generation Z's decision making when choosing these cosmetics. It also tracks its interaction with content and social media behaviour for promoted posts of cosmetic brands. Based on the findings, a social media communication campaign is made for a new cosmetic brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68431
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
šlachtová_2024_dp.pdf 4.867Mb PDF View/Open None
šlachtová_2024_op.docx 120.2Kb Unknown View/Open None
šlachtová_2024_vp.docx 94.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account