Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Šlachtová, Kristina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:45Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:45Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54829
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem diplomové práce je míra vlivu socialních sítí při výběru pečující kosmetiky na generaci Z. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je marketing, spotřebitelské chování, média a objasňuje samotnou generaci Z a její chování. Praktická část se orientuje na zodpovězení výzkumných otázek pomocí výzkumu zaměřeného na rozhodování se generace Z při výběru této kosmetiky. Sleduje i její interagování s obsahem a chovaní se na socialních sítích u propagovaných příspěvků kosmetických značek. Na základě zjištěných poznatků je vyhotovena komunikační kampaň na socialních sítích u nové kosmetické značky. |
|
dc.format |
83 s. (121 686 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
socialní sítě
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
kosmetika
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
pečující kosmetika
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
cosmetics
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
skin care
|
en |
dc.title |
Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z |
|
dc.title.alternative |
The Impact of Social Media on the Choice of Skin Care Products Among Gen Z |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of the thesis is the extent of the influence of social networks in the choice of skincare cosmetics on Generation Z. The theoretical part explains concepts such as marketing, consumer behaviour, media and Generation Z. The practical part focuses on answering the research questions through research on Generation Z's decision making when choosing these cosmetics. It also tracks its interaction with content and social media behaviour for promoted posts of cosmetic brands. Based on the findings, a social media communication campaign is made for a new cosmetic brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68431
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account