dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Smolíková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T12:17:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T12:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5481
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení žáků na ZŠ. Teoretická část je rozdělena na dvě základní oblasti. První pojednává obecně o hodnocení, druhá část přináší informace o školním a pedagogickém hodnocení, ujasňuje jeho podstatu, funkce, metody a formy. Pojednává též o alternativních formách hodnocení. Praktická část je částí výzkumnou. Byl proveden na ZŠ Liptál formou dotazníkové metody. Školní hodnocení bylo sledováno z pohledu učitelů a žáků. |
cs |
dc.format |
66 s. |
cs |
dc.format.extent |
753144 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
forma
|
cs |
dc.subject |
funkce
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
objektivita
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
slovní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
Evaluation
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
function
|
en |
dc.subject |
self evaluation
|
en |
dc.subject |
objectivityl
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
word evaluation
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.title |
Hodnocení žáků na ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of pupils at primary school. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2008-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is engaged in evaluation of pupils at primary school. The theoretic part is devided into two basic parts. The first one treats of the evaluation generally, the second one brings the infaormations about school, it showes up its fundamentals, functions, methods and forms. Zhis part also treats alternative forms of the evalution. The other part is the research. It was made in Primary School in Liptál by a form of questionaire. The school evaluation was observed by teachers and pupils too. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7812
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-03 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |