Hodnocení žáků na ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení žáků na ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Smolíková, Blanka
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:17:15Z
dc.date.available 2010-07-16T12:17:15Z
dc.date.issued 2008-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5481
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení žáků na ZŠ. Teoretická část je rozdělena na dvě základní oblasti. První pojednává obecně o hodnocení, druhá část přináší informace o školním a pedagogickém hodnocení, ujasňuje jeho podstatu, funkce, metody a formy. Pojednává též o alternativních formách hodnocení. Praktická část je částí výzkumnou. Byl proveden na ZŠ Liptál formou dotazníkové metody. Školní hodnocení bylo sledováno z pohledu učitelů a žáků. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 753144 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hodnocení cs
dc.subject forma cs
dc.subject funkce cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject objektivita cs
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject klasifikace cs
dc.subject slovní hodnocení cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject Evaluation en
dc.subject form en
dc.subject function en
dc.subject self evaluation en
dc.subject objectivityl en
dc.subject pupil en
dc.subject teacher en
dc.subject classification en
dc.subject word evaluation en
dc.subject feedback en
dc.title Hodnocení žáků na ZŠ cs
dc.title.alternative Evaluation of pupils at primary school. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2008-06-25
dc.description.abstract-translated This bachelor work is engaged in evaluation of pupils at primary school. The theoretic part is devided into two basic parts. The first one treats of the evaluation generally, the second one brings the infaormations about school, it showes up its fundamentals, functions, methods and forms. Zhis part also treats alternative forms of the evalution. The other part is the research. It was made in Primary School in Liptál by a form of questionaire. The school evaluation was observed by teachers and pupils too. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7812
dc.date.assigned 2008-01-03
utb.result.grade A
local.subject hodnocení žáků cs
local.subject evaluation of school children en


Files in this item

Files Size Format View
smolíková_2008_bp.pdf 735.4Kb PDF View/Open
smolíková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
smolíková_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account