Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Fridrichová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:42Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:42Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54764
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka. Nejprve byly v teoretické části zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, situační analýzy, marketingového výzkumu a současných trendů v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na část analytickou a projektovou. V analytické části, jejíž cílem je zlepšit marketingovou komunikaci firmy MýdLenka, jsou analyzováni vybraní konkurenti a vnější faktory, které na firmu působí. Součástí analytické části je marketingový výzkum. Výsledky analýz a marketingového výzkumu jsou podkladem pro projektovou část. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s., 45 s. p. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
přírodní kosmetika
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
natural cosmetics
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in the Company MýdLenka |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the marketing communication project in the company MýdLenka. First of all, the theoretical part of the project deals with theoretical knowledge in the field of marketing communication, situational analysis, marketing research and current trends in marketing communication. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical part, which aims to improve the marketing communication of MýdLenka, selected competitors and external factors that affect the company are analysed. The analytical part includes marketing research. The results of the analysis and marketing research are the basis for the project part. The project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67766
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account