Marketingová komunikace malotřídních základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace malotřídních základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vansová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:41Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:41Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54753
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace základních malotřídních škol. Cílem práce je na základě teoretických poznatků, dat vycházejících ze situační analýzy a dotazníkových šetření sestavit příručku s doporučeními pro optimalizaci a zefektivnění marketingové komunikace a aktivit vybraných malotřídních základních škol, za účelem zvýšit povědomí a zájem o vzdělávání na těchto školách. Práce je rozdělena do tří částí, a to části teoretické, praktické a projektové. Teoretická část shrnuje poznatky o školství v ČR, obecná východiska marketingu a specifika marketingu škol. Praktická část zahrnuje situační analýzu vybraných malotřídních škol a kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkových šetření. V projektové části je navržena příručka s doporučeními k marketingové komunikaci a aktivitám vybraných malotřídních škol.
dc.format 107 s. (159 613 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject malotřídní základní školy cs
dc.subject marketing škol cs
dc.subject marketingová komunikace škol cs
dc.subject budování značky škol cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject small primary schools with composite classes en
dc.subject school marketing en
dc.subject school marketing communication en
dc.subject school branding en
dc.subject situation analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Marketingová komunikace malotřídních základních škol
dc.title.alternative Marketing Communication of Small Primary Schools with Composite Classes
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the marketing communication of small primary schools with composite classes. The aim of the thesis is, based on theoretical background, data from situational analysis and questionnaire survey, to compile a guide with recommendations for optimizing and streamlining marketing communication and activities of selected schools, in order to increase awareness and interest in studying at these schools. The thesis is divided into three parts, the theoretical, practical and project part. The theoretical part provides an overview of education in the Czech Republic, general marketing concepts and the specifics of school marketing. The practical part includes a situational analysis of selected schools and a quantitative research conducted through a questionnaire survey. The project part then proposes a manual with recommendations for marketing communication and activities of selected small primary schools with composite classes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68436
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
vansová_2024_dp.pdf 4.520Mb PDF View/Open None
vansová_2024_op.docx 101.5Kb Unknown View/Open None
vansová_2024_vp.docx 71.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account