Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
Author: Poštulková, Tereza
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie pro nově vznikající kavárenskou značku cílící na generaci Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou generace Z v kontextu ostatních generací a významem marketingu služeb a strategického plánování ve službách s důrazem na kavárenský sektor. Praktická část je věnována analýze trhu, konkurence a chování zákazníků. Data získaná z kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu v rámci praktické části práce poskytují hlubší vzhled do potřeb a očekávání generace Z, což umožňuje navrhnout efektivní komunikační strategii. Projektová část práce se věnuje návrhu této strategie, s cílem nejen zaujmout cílovou skupinu, ale také vybudovat s ní dlouhodobé vztahy a podpořit loajalitu ke značce. Práce klade důraz na kreativní přístup při využívání komunikačních nástrojů, které rezonují s preferencemi generace Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54699
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
poštulková_2024_dp.pdf 2.325Mb PDF View/Open None
poštulková_2024_op.docx 94.32Kb Unknown View/Open None
poštulková_2024_vp.docx 91.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account