Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Korčáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T12:11:49Z |
|
dc.date.available |
2018-05-05T23:00:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5466
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu využití prvků CRM ve společnosti Ezop reklamní studio s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty literární prameny, které jsou zaměřeny na problematiku CRM. Analytická část představuje společnost Ezop a rozebírá současný stav řízení vztahů se zákazníky. Na základě zjištěných nedostatků jsou v projektové části navrženy prvky CRM, jejichž využití přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Na závěr práce jsou stanoveny náklady a rizika, jež s projektem souvisejí. |
cs |
dc.format |
79 s., 4 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1210811 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
zákaznicky orientovaná společnost
|
cs |
dc.subject |
hodnota
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
péče
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
cliental oriented enterprise
|
en |
dc.subject |
value
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.title |
Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of using CRM components for increasing the competitiveness in company EZOP reklamní studio s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Voloch, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with of project for use of CRM components in company Ezop reklamní studio s.r.o. In the theoretical part of this work the literary sources are condensed concent-rated on CRM problems. The analytical part of this work presents Ezop company and it analyses current situation in customer relationship management. On the base found results are suggested in the projeckt part of this work CRM components, which improve competi-tiveness of company. Finnaly are determined costs and risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8218
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account