dc.contributor.advisor |
Metzker, Zdenko
|
|
dc.contributor.author |
Götzová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T14:17:22Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T14:17:22Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54605
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu podnikatelského plánu, který pojednává o založení kosmetického salónu ve městě Prostějov. Teoretická část práce zahrnuje základní pojmy podnikání ve službách, dále pak možné právní formy podnikání, následuje kapitola o samotném podnikatelském plánu, marketing služeb, finanční plán a financování samotného projektu a analýzy, mezi které patří PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, analýza rizik a dotazníkové šetření. Praktická část zrcadlí část teoretickou a obsahuje průzkum a analýzu trhu, vyhodnocení dotazníku, dále pak podnikatelský plán, který zahrnuje základní informace o budoucím salonu, jeho sídlo, právní formu podnikání, marketingový mix aplikovaný na konkrétní projekt, business model, finanční plán a časovou analýzu. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
kosmetický salón
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.subject |
beauty salon
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Podnikatelský plán - založení kosmetického salónu |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Business Plan - Establishing a Cosmetic Salon |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2023-09-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the creation of a business plan, which deals with the establishment of a beauty salon in Prostějov. The theoretical part of the thesis includes the basic concepts of service business, then the possible legal forms of business, followed by a chapter on the business plan itself, marketing of services, financial plan and financing of the project itself and analysis, which include PEST analysis, Porter's five competitive forces analysis, risk analysis and questionnaire survey. The practical part mirrors the theoretical part and includes market research and analysis, evaluation of the questionnaire, and the business plan, which includes basic information about the future salon, its location, legal form of business, marketing mix applied to the specific project, business model, financial plan and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
66021
|
|
dc.date.submitted |
2023-08-04 |
|