Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fasnerová, Martina
dc.contributor.author Sekulová, Andrea
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:21Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:21Z
dc.date.issued 2023-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54598
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci. Teoretická část popisuje terminologii a východiska vědy, výzkumu a inovací, pedagogického výzkumu, jeho historii, výzkumy v oblasti předškolní pedagogiky a výzkumy o podpoře studentů učitelství pro výzkumnou práci. Praktická část, pomocí obsahové analýzy uvádí, jaké možnosti nabízí vybrané univerzity svým studentům navazujícího magisterského studia v rámci metodologické průpravy. Dále obsahuje interview s vybranými studenty. Závěr práce nabízí zhodnocení výsledků a doporučení pro další praxi.
dc.format 87
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výzkum cs
dc.subject pedagogický výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject studenti učitelství cs
dc.subject předpoklady studentů cs
dc.subject výzkumná práce cs
dc.subject předškolní pedagogika cs
dc.subject research en
dc.subject pedagogical research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject teacher education students en
dc.subject prerequisites of students en
dc.subject research work en
dc.subject preschool education en
dc.title Předpoklady studentů učitelství pro výzkumnou práci
dc.title.alternative Prerequisites of teaching students for research work
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janiš, Kamil
dc.date.accepted 2023-09-06
dc.description.abstract-translated The presented master's thesis deals with the prerequisites of teacher education students for research work. The theoretical part describes the terminology and starting points of science, research and innovation, pedagogical research, its history, research in the field of preschool pedagogy and research on support for teacher education students for research work. The practical part, using content analysis, presents what opportunities selected universities offer their students of follow-up master's studies in terms of methodological preparation. It also includes interviews with selected students. The conclusion of the thesis offers an evaluation of the results and recommendations for further practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65968
dc.date.submitted 2023-08-17


Files in this item

Files Size Format View Description
sekulová_2023_dp.pdf 2.235Mb PDF View/Open None
sekulová_2023_op.docx 31.75Kb Unknown View/Open None
sekulová_2023_vp.docx 27.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account