Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Homolka, Lubor
dc.contributor.author Molnárová, Zuzana
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.issued 2023-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54584
dc.description.abstract Diplomová práca je zameraná na zvýšenie predaja produktov firmy Svět plodů. Cieľom práce je spracovať poznatky z literárnych zdrojov, popísať a analyzovať pozíciu a situáciu firmy a produktu a na základe toho navrhnúť projekt zvýšenia predaja daného produktu, ktorý sa navyše podrobí časovej a rizikovej analýze. Na vyhodnotenie možných príčin som využila hlavne bow-tie, kvalitatívnu a kvantitatívnu analýzu, ktorá prebehla ako na zamestnancoch, tak zákazníkoch. Okrem toho sa projekt na produkt pozerá z rôznych uhlov pohľadu vďaka BCG matici či SWOT analýze. Pre vyhodnotenie boli použité štatistické analýzy, ako napríklad chi-square test. Sumarizované odporúčania, ako zmena cieľovej skupiny, segmentácia, zmena obalu, marketingovej stratégie či personalizovaného odkazu, by firme mohli pomôcť s podporou predaja daného produktu.
dc.format 99 s. (143 811 znakov)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject riadenie rizík cs
dc.subject riadenie vzťahov so zákazníkmi cs
dc.subject podpora predaja cs
dc.subject analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject risk management en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject sales promotion en
dc.title Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů
dc.title.alternative Project of Increasing Sales of Selected Products of the Company Svět plodů
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2023-09-05
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on increasing the sales of products of the company Svět plodů. The goal of the work is to process knowledge from literary sources, describe and analyze the position and situation of the company and the product, and based on this, propose a project to increase the sales of the given product, which will also be subjected to a time and risk analysis. To evaluate possible causes, I mainly used bow-tie, qualitative and quantitative analysis, which took place on both employees and customers. In addition, the project looks at the product from different points of view thanks to the BCG matrix or SWOT analysis. Statistical analysis, such as the chi-square test, was used for the evaluation. Summarized recommendations, such as changing the target group, segmentation, changing the packaging, marketing strategy or personalized link, could help the company to support the sale of the given product.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 66003
dc.date.submitted 2023-08-04


Files in this item

Files Size Format View Description
molnárová_2023_dp.pdf 3.732Mb PDF View/Open None
molnárová_2023_op.docx 48.59Kb Unknown View/Open None
molnárová_2023_vp.pdf 832.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account