[NEOBHÁJENO] Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T14:17:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T14:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54583
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky nátěrových hmot Balakryl. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a projekt marketingové komunikace. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, marketingové komunikace a situační analýze. Praktická část analyzuje současný stav značky Balakryl a zaměřuje se na její marketingovou komunikaci a aktivitu konkurence. Na základě zjištění z praktické části je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Tento projekt pomůže organizaci zlepšit marketingovou komunikaci. |
|
dc.format |
131 s. (180 682 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communicaton
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Projekt marketingové komunikace značky Balakryl |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Project of Marketing Communication of the Balakryl Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Balakryl paint brand. The thesis is divided into a theoretical part, a practical part and a marketing communication project. The theoretical part is focused on the knowledge of marketing, marketing communication and situational analysis. The practical part analyses the current state of the Balakryl brand and focuses on its marketing communication. Based on the findings of the practical part, a marketing communication project is developed and subjected to time, cost and risk analysis. This project will help the organization to improve its marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
66002
|
|
dc.date.submitted |
2023-08-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account