[NEOBHÁJENO] Projekt marketingové komunikace značky Balakryl

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt marketingové komunikace značky Balakryl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Krejčí, Tomáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.issued 2023-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54583
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky nátěrových hmot Balakryl. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a projekt marketingové komunikace. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, marketingové komunikace a situační analýze. Praktická část analyzuje současný stav značky Balakryl a zaměřuje se na její marketingovou komunikaci a aktivitu konkurence. Na základě zjištění z praktické části je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Tento projekt pomůže organizaci zlepšit marketingovou komunikaci.
dc.format 131 s. (180 682 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communicaton en
dc.subject situational analysis en
dc.subject marketing communication mix en
dc.title [NEOBHÁJENO] Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Project of Marketing Communication of the Balakryl Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-09-05
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the marketing communication of the Balakryl paint brand. The thesis is divided into a theoretical part, a practical part and a marketing communication project. The theoretical part is focused on the knowledge of marketing, marketing communication and situational analysis. The practical part analyses the current state of the Balakryl brand and focuses on its marketing communication. Based on the findings of the practical part, a marketing communication project is developed and subjected to time, cost and risk analysis. This project will help the organization to improve its marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 66002
dc.date.submitted 2023-08-04


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčí_2023_dp.pdf 7.018Mb PDF View/Open None
krejčí_2023_op.docx 42.35Kb Unknown View/Open None
krejčí_2023_vp.docx 49.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account