Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Válková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T14:17:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T14:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54572
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá poznáváním konceptu tisku v předškolním vzdělávání. Hlavním cílem této práce je navrhnout a ověřit v mateřské škole sadu aktivit podporující poznávání konceptu tisku u dětí předškolního věku. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se této problematiky, specifikuje, co přesně spadá do konceptu tisku a čím se koncepty tisku rozvíjí. Práce má aplikační charakter a je zakončena evaluací realizovaných aktivit. Získané výsledky, vyhodnocené s ohledem na věkové rozčlenění dětí ve třídě, jsou promítnuty v závěru a v doporučeních pro praxi v mateřské škole. |
|
dc.format |
66 s. (127 896 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
koncept tisku
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací prostředí
|
cs |
dc.subject |
concept of print
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
reading preliteracy
|
en |
dc.subject |
educational environment
|
en |
dc.title |
Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Developing concept about print in preschool education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fasnerová, Martina |
|
dc.date.accepted |
2023-09-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with learning about the concept of print in preschool education. The main goal of this work is to design and verify in kindergarten a set of activities that support learning about the concept of print to preschool children. The theoretical part describes basic concepts related to these issues, specifies what exactly a concept of print contains and how concepts of print evolve. The work has an application character and ends with an evaluation of the implemented activities. The obtained results, evaluated with emphasis on the age distribution of the children in the class, are reflected in conclusion and in the recommendations for practice in kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
65972
|
|
dc.date.submitted |
2023-08-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account