Vědecké činnosti pohledem dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vědecké činnosti pohledem dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Jakubcová, Pavlína
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54569
dc.description.abstract Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zaměřuje se na prekoncepty dětí předškolního věku o vědeckých činnostech. Cílem práce je zjistit a popsat tyto prekoncepty. Teoretická východiska v úvodu práce představují podklad pro zpracování empirického šetření. Jsou zde vymezeny základní pojmy a teorie, vztahující se k této problematice. Empirická část se zabývá realizací kvalitativně orientovaného výzkumu, jenž je realizován prostřednictvím metody pojmového mapování a analýzy kresby s dětmi v předškolním věku. V závěru práce jsou interpretovány výsledky a zjištění z realizovaného výzkumu.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dětské naivní teorie cs
dc.subject prekoncepty cs
dc.subject věda cs
dc.subject badatelsky orientované vzdělávání cs
dc.subject vědecké činnosti cs
dc.subject Children´s naive theory en
dc.subject pre-concepts en
dc.subject science en
dc.subject research-oriented education en
dc.subject scholarly education en
dc.title Vědecké činnosti pohledem dítěte předškolního věku
dc.title.alternative Preschool Child´s Perceptions of Science Activities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Marcela
dc.date.accepted 2023-09-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a research character and it is focused on pre-school children´s pre-concepts of scholarly activities. The aim of the thesis is to find out and describe these pre-concepts. The theoretical resources in the introduction of the thesis represent a basis for empiric research processing. Basic concepts and theories relating to this issue are defined. The empiric part deals with an implementation of a qualitative research that is implemented through a concept mapping method as well as an analysis of drawing with pre-school children. The conclusion of the thesis interprets the results and findings from the implemented research.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63294
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
jakubcová_2023_dp.pdf 3.711Mb PDF View/Open None
jakubcová_2023_op.docx 27.45Kb Unknown View/Open None
jakubcová_2023_vp.docx 25.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account