Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Pavel
dc.contributor.author Kurakova, Volha
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:17Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:17Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54524
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit prototyp mobilní hry a vizuálního stylu. Tato práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část popisuje vztah mezi uměním a designem v kontextu herního designu, mobilní hry, definuje jejich žánry a součásti. Dále v textové části jsou popsané scénář hry, Game design dokument, posloupnost kroků při tvorbě videohry a marketing pro propagaci hry na trhu. V této části je také popsána analýza některých mobilních her s vymezením jejich silných a slabých stránek. Při analýze byly zohledněny takové faktory, jako je složitost hry a udržení zájmu hráčů, vizuální styl, hudba, marketingová strategie propagace hry. Na základě provedené analýzy je vytvořen prototyp hry. Tato část popisuje celý proces tvorby hry od referencí a prvních kroků až po tvorbu funkčního prototypu videohry.
dc.format 76 s. (93 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní hra cs
dc.subject prototyp cs
dc.subject vizualní styl cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject mobile game en
dc.subject prototype en
dc.subject visual style en
dc.subject development en
dc.title Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu
dc.title.alternative Mobile Game Design and its Visual Style
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2023-06-23
dc.description.abstract-translated This thesis aims to create a prototype mobile game and visual style. This work consists of two parts: Theoretical and Practical. The theoretical part describes the relationship between art and design in the context of game design, mobile games, defines their genres and components. Furthermore, the textual part describes the game scenario, Game design document, sequence of steps in creating a video game and marketing to promote the game in the market. The analysis of some mobile games is also described in this section with the definition of their strengths and weaknesses. Factors such as complexity of the game and keeping the interest of the players, visual style, music, marketing strategy to promote the game have been considered in the analysis. Based on the analysis, a prototype of the game is created. This section describes the entire process of game development from the references and first steps to the creation of a working prototype of the video game.
dc.description.department Game Design
dc.thesis.degree-discipline Game Design cs
dc.thesis.degree-discipline Game Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Multimédia a design cs
dc.identifier.stag 64302
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kurakova_2023_dp.pdf 5.191Mb PDF View/Open None
kurakova_2023_op.docx 77.34Kb Unknown View/Open None
kurakova_2023_vp.doc 101.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account