Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kurakova, Volha
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T14:17:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T14:17:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54524
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit prototyp mobilní hry a vizuálního stylu. Tato práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část popisuje vztah mezi uměním a designem v kontextu herního designu, mobilní hry, definuje jejich žánry a součásti. Dále v textové části jsou popsané scénář hry, Game design dokument, posloupnost kroků při tvorbě videohry a marketing pro propagaci hry na trhu. V této části je také popsána analýza některých mobilních her s vymezením jejich silných a slabých stránek. Při analýze byly zohledněny takové faktory, jako je složitost hry a udržení zájmu hráčů, vizuální styl, hudba, marketingová strategie propagace hry. Na základě provedené analýzy je vytvořen prototyp hry. Tato část popisuje celý proces tvorby hry od referencí a prvních kroků až po tvorbu funkčního prototypu videohry. |
|
dc.format |
76 s. (93 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mobilní hra
|
cs |
dc.subject |
prototyp
|
cs |
dc.subject |
vizualní styl
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
mobile game
|
en |
dc.subject |
prototype
|
en |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.title |
Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu |
|
dc.title.alternative |
Mobile Game Design and its Visual Style |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2023-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims to create a prototype mobile game and visual style. This work consists of two parts: Theoretical and Practical. The theoretical part describes the relationship between art and design in the context of game design, mobile games, defines their genres and components. Furthermore, the textual part describes the game scenario, Game design document, sequence of steps in creating a video game and marketing to promote the game in the market. The analysis of some mobile games is also described in this section with the definition of their strengths and weaknesses. Factors such as complexity of the game and keeping the interest of the players, visual style, music, marketing strategy to promote the game have been considered in the analysis. Based on the analysis, a prototype of the game is created. This section describes the entire process of game development from the references and first steps to the creation of a working prototype of the video game. |
|
dc.description.department |
Game Design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Game Design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Game Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Multimédia a design |
cs |
dc.identifier.stag |
64302
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account