Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana

Show simple item record

dc.contributor.advisor Liebenberger, Július
dc.contributor.author Vávra, Pavel
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:31Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:31Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54347
dc.description.abstract Touto bakalářskou prací chci z pohledu kameramana vysvětlit základní principy pro využití virtuálních systémů pro rozšířenou realitu v televizní produkci. V první části práce popisuji teoretické principy fungování virtualizace a přirovnávám podobnosti k historickým filmovým trikům. Ve druhé části rozebírám využití v tuzemských televizních stanicích. Následně analyzuji kamerový řetězec za použití technologie Ncam Reality a závěrem je souhrn základních pravidel pro zdárné využití technologie v praxi.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject trackovací systémy cs
dc.subject virtuální technologie cs
dc.subject rozšířená realita cs
dc.subject televizní kamera cs
dc.subject praktické kamerové triky cs
dc.subject virtuální studio cs
dc.subject Ncam Technologies cs
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject tracking systems en
dc.subject virtual technology en
dc.subject augmented reality en
dc.subject broadcast camera en
dc.subject practical camera tricks en
dc.subject virtual studio en
dc.subject Ncam Technologies en
dc.subject Unreal Engine en
dc.title Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana
dc.title.alternative Virtual Systems in Television Production from a Cameraman's Point of View
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Synak, Ondrej
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated With this bachelor's thesis, I want to explain the basic principles for the use of virtual systems for augmented reality in television production from the point of view of a cameraman. In the first part of the thesis, I describe the theoretical principles of virtualization and compare the similarities to historical film tricks. In the second part, I analyze the use in domestic television stations. Subsequently, I analyze the camera chain using Ncam Reality technology, and the conclusion is a summary of the basic rules for the successful use of the technology in practice.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 63150
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vávra_2023_dp.pdf 3.344Mb PDF View/Open None
vávra_2023_op.pdf 196.3Kb PDF View/Open None
vávra_2023_vp.pdf 204.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account