Metody snímání kontaktního zvuku v jedoucím automobilu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hruda, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Knap, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:30Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54343
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je shrnout postupy snímání kontaktního zvuku u jedoucích automobilů. Primárně jde o záznam dialogu společně se synchronními ruchy, přičemž jsou definovány typy používanych mikrofonů, jejich umístění a uchycení. Dále jsou zmíněny pracovní postupy od preprodukce až po samotné nahrávání. Na základě analytické metody, dotazníků a rozhovorů s předními zvukovymi mistry z České republiky jsou podtrhnuta fakta u jednotlivych kapitol. V neposlední řadě jsou tvrzení a nabyté zkušenosti aplikovány v praxi při záznamu dvou rozdílnych typů automobilů. Závěrem je shrnutí pozitiv i negativ specifickych pro tento druh kontaktního snímání s ucelenym pohledem na problematiku. |
|
dc.format |
51 s. (64 994 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kontaktní zvuk
|
cs |
dc.subject |
automobily
|
cs |
dc.subject |
metody snímání
|
cs |
dc.subject |
nahrávací zařízení
|
cs |
dc.subject |
mikrofony
|
cs |
dc.subject |
Contact Sound
|
en |
dc.subject |
Cars
|
en |
dc.subject |
Sensing Methods
|
en |
dc.subject |
Recording Equipment
|
en |
dc.subject |
Microphones
|
en |
dc.title |
Metody snímání kontaktního zvuku v jedoucím automobilu |
|
dc.title.alternative |
Methods of contact sound in a moving car |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Snopko, Erik |
|
dc.date.accepted |
2023-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to summarize the procedures of contact sound sensing in moving cars. Primarily, the recording of dialogue along with synchronous movements, while the types of microphones used, their placement and mounting are defined. Furthermore, the workflows from pre-production to the actual recording are mentioned. Based on analytical methods, questionnaires and interviews with leading sound masters in the Czech Republic, the facts of each chapter are underlined. Last but not least, the statements and lessons learned are applied in practice in the recording of two different types of cars. Finally, a summary of the positives and negatives specific to this type of contact sensing is presented with a comprehensive view of the issue. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
63169
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account