dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vjačka, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:29Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54310
|
|
dc.description.abstract |
Účelem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu cestovní agentury, specializující se na zprostředkovávání služeb cestovního ruchu svým klientům. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část práce je zaměřena na objasnění základní terminologie podnikatelského prostředí a na popis podnikatelského plánu včetně typů analýz využitých při jeho sestavování jako například STP analýza, SWOT analýza, apod. Praktická část práce je věnována vypracování podnikatelského plánu včetně popisu společnosti, marketingového, organizačního a finančního plánu, a také zhodnocení rentability za použití ROI indikátoru. Celá práce je zakončena zhodnocením rizik a omezení plánu. Cílem této bakalářské práce je zhodnocení potenciální rentability vytvořeného podnikatelského plánu. Po provedení všech nezbytných výpočtů a úkonů jsme došli k závěru, že s výjimkou pesimistického scénáře je plán rentabilní. |
|
dc.format |
79 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
cestování
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
rentabilita
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
dc.subject |
Maledivy
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
travel
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
rentability
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
Maldives
|
en |
dc.title |
A Business Plan for a Selected Company |
|
dc.title.alternative |
A Business Plan for a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis aims to compile a business plan for a travel agency specialising in mediating tourism services to its clients. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first theoretical part of the thesis focuses on the explanation of the basic terminology of the business environment and the description of the business plan, including the types of analyses, such as STP analysis, SWOT analysis, etc., used in the business plan. The practical part of the thesis elaborates on the business plan, including a description of the company, marketing, organisational and financial strategy, and an evaluation of profitability using the ROI indicator. The work concludes with an assessment of the risks and limitations of the plan. This bachelor's thesis aims to evaluate the potential rentability of the created business plan. After carrying out all the necessary calculations and operations, we have concluded that the plan is profitable except for the pessimistic scenario. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
65662
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-09 |
|