Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Rytířová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54196
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu. Cílem této práce je tyto faktory analyzovat prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma zákaznického chování při nákupu oblečení na internetu. V praktické části práce je vypracována analýza výsledků dotazníkového šetření. V závěru práce jsou vypracovány návrhy a doporučení. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
online nákup oblečení
|
cs |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
online clothes shopping
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Factors Affecting Customer Behaviour when Buying Clothes on the Internet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2023-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of factors affecting customer behaviour when buying clothes on the Internet. The aim of this thesis is to analyse these factors through quantitative research. The bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part includes a literature search on the topic of customer behaviour when buying clothes on the Internet. In the practical part of the thesis, an analysis of the results of the questionnaire survey is developed. At the end of the thesis, suggestions and recommendations are made. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
63875
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account