dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Skřivánková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T11:50:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:22Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5410
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je vytvoření strategie pro vstup společnosti MPL na nové trhy. První část práce, tedy teoretická vychází z poznatků získaných literárním průzkumem. Zde jsou definovány základní pojmy týkající se strategie a strategického myšlení. V praktické části se věnuji analýze současného postavení společnosti MPL na trhu. Na základě této analýzy se dále zabývám samotným projektem, kde je uveden finanční rozpočet, vyhodnocení efektivnosti projektu (čistá současná hodnota, doba návratnosti investic), průběh jednotlivých strategických činností vyjádřených pomocí programu WinQSB a riziková analýza. Výsledkem práce je závěrečné vyhodnocení projektu. |
cs |
dc.format |
89 s.,3 příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1156667 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2010 |
|
dc.subject |
Strategie
|
cs |
dc.subject |
Konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
Nové trhy
|
cs |
dc.subject |
Strategy
|
en |
dc.subject |
Competitive advantage
|
en |
dc.subject |
New markets
|
en |
dc.title |
Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy |
cs |
dc.title.alternative |
Project for setting strategy to enter the company MPL TRADING,s.r.o. on new marketplace |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hromková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my diploma work is to create a strategy for entering new markets for the com-pany MPL. The first part, theoretical section, is based on observation and knowledge gained from technical literature. The basic terms of strategy and strategic thinking are defined here. I devoted the practical part to an analysis of current position on the market of the company MPL. On grounds of this analysis I further deal with the project, where I bring out a finan-cial budget, an evaluation of effectiveness of the project (net present value, time of back investment), a process of individual strategic activities created in the programme WinQSB and a risk analysis. The result of this work is a final evaluation of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
9134
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-10 |
|
utb.result.grade |
C |
|