Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svirak, Nikola
|
|
dc.contributor.author |
Miklová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54109
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Skládá se z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše zaměřené na marketing, marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové moderní trendy v marketingové komunikaci, situační analýzy a marketingový výzkum. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Na základě vypracovaných analýz a dotazníkového šetření byly navrženy doporučení pro zlepšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
80 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Company Oxalis, spol. s r.o |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of OXALIS. It consists of theoretical and practical parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search focused on marketing, marketing mix, marketing communication, new modern trends in marketing communication, situational analysis and marketing research. The aim of the practical part was to analyse the current state of marketing communication in OXALIS. Based on the analyses and questionnaire survey, recommendations for improving marketing communication were proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64145
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account