Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svirak, Nikola
dc.contributor.author Miklová, Tereza
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:21Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54109
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Skládá se z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše zaměřené na marketing, marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové moderní trendy v marketingové komunikaci, situační analýzy a marketingový výzkum. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Na základě vypracovaných analýz a dotazníkového šetření byly navrženy doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
dc.format 80 s., 6 s. obr. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject situational analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Company Oxalis, spol. s r.o
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of OXALIS. It consists of theoretical and practical parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search focused on marketing, marketing mix, marketing communication, new modern trends in marketing communication, situational analysis and marketing research. The aim of the practical part was to analyse the current state of marketing communication in OXALIS. Based on the analyses and questionnaire survey, recommendations for improving marketing communication were proposed.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64145
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
miklová_2023_dp.pdf 3.610Mb PDF View/Open None
miklová_2023_op.docx 49.55Kb Unknown View/Open None
miklová_2023_vp.docx 48.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account