dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kružíková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54107
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnocením zdravotnických služeb, které poskytuje Krajská nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, je marketingu, orientována také na marketing ve zdravotnictví či služby, jejichž kvalita ovlivňuje spokojenost pacientů vybrané nemocnice. V teoretické části je také popsáno, jaký způsobem dochází ke sběru dat potřebných k výzkumu. Následující praktická část osahuje představení nemocnice, její krátkou charakteristiku a historii. Dále se zde nachází analýza dotazníkového šetření, které bylo provedeno a týkalo se spokojenosti se zdravotnickými službami poskytovanými nemocnicí. Na základě průzkumu a jeho výsledku je navrženo doporučení ke zvýšení úrovně poskytovaných zdravotnických služeb. |
|
dc.format |
97 s. (156 569 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravotnické služby
|
cs |
dc.subject |
Krajská nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
spokojenost pacientů
|
cs |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata Regional Hospital in Zlin
|
en |
dc.subject |
patient satisfaction
|
en |
dc.subject |
medical services
|
en |
dc.title |
Hodnocení zdravotnických služeb poskytovaných Krajskou nemocnicí Tomáše Bati, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of Medical Services Provided by the Krajská Nemocnice Tomáše Bati, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the analysis of evaluation of patients' satisfaction with medical services provided by the Krajská nemocnice Tomáše Bati, a. s. This work is divided into two main parts. The theoretical part of this thesis focuses on marketing and marketing in healthcare, medical services, and their quality, which affects the satisfaction of patients. The practical part contains information about the hospital and its history. Mainly, it is oriented on the analysis of patients' satisfaction with medical services provided by the hospital. Based on the analysis results, there are suggestions to increase the level of services that are provided by the hospital. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64133
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-18 |
|